Er det normalt at når det strammer seg i magen,så strammer det seg i hode oxo??
Har hatt det flere ganger nå idag.. Varer ikke så lenge av gangen,men kommer ganske ofte her..
Har jo vært gravid 2 ganger før,men aldri opplved dette før..
Syntes nesten det var litt ubehagelig og ekkelt jeg..
Det strammer seg skikkelig over hele magen og bak i ryggen på høyre side + oppi hode..
Er det lov å håpe at det er noe på gang??
Å nå kom det igjen, å det er ca 4-5 min siden forje gangen..
Varer i kansje 5-10 sek avgangen..
_________________________________________________________________________________________________
Da har jeg nettopp snakket med føden, å hun jeg snakket med hadde aldri hørt om dette før..
Hun ville jeg skulle se det ann ett par timer,å er jeg på samme måte da så skulle de ta meg inn til kontroll..
Ble jeg værre så skulle jeg ta kontakt med engang..
Så da får vi bare se hva som skjer.. [:)]
+ at nå når jeg var på do,så kom det en del blankt slim ( sorry detaljer ), så kansje det er proppen som driver å går samtidig her nå [8D]
__________________________________________________________________________________________________
Har hatt det flere ganger nå idag.. Varer ikke så lenge av gangen,men kommer ganske ofte her..
Har jo vært gravid 2 ganger før,men aldri opplved dette før..
Syntes nesten det var litt ubehagelig og ekkelt jeg..
Det strammer seg skikkelig over hele magen og bak i ryggen på høyre side + oppi hode..
Er det lov å håpe at det er noe på gang??
Å nå kom det igjen, å det er ca 4-5 min siden forje gangen..
Varer i kansje 5-10 sek avgangen..
_________________________________________________________________________________________________
Da har jeg nettopp snakket med føden, å hun jeg snakket med hadde aldri hørt om dette før..
Hun ville jeg skulle se det ann ett par timer,å er jeg på samme måte da så skulle de ta meg inn til kontroll..
Ble jeg værre så skulle jeg ta kontakt med engang..
Så da får vi bare se hva som skjer.. [:)]
+ at nå når jeg var på do,så kom det en del blankt slim ( sorry detaljer ), så kansje det er proppen som driver å går samtidig her nå [8D]
__________________________________________________________________________________________________