Er dette mulig???

Synne75

Betatt av forumet
Nå har jeg vært uten data i noen uker, og jeg gleda meg skikkelig til å komme innpå igjen idag (å ta igjen alt det tapte...) Gjett om jeg fikk sjokk???? Stemningen er jo så utrivelig at jeg nesten trodde jeg var inne på feil side....Greit at folk har egne meninger men jeg synes jammen meg det har vært veldig mye personangrep her. Kanskje på tide for enkelte å tenke seg litt om før de skriver....

Synes det grenser til mobbing nå, jeg. Prøvde å oppmuntre til å repetere reglene for bruk av forumet i går, men tror ikke det var mange som tok den.

Har ikke vært like koselig de siste dagene, det er ikke helt enkelt å overse alle innlegga heller[:'(]

HVA ER DET SOM HAR VÆRT SÅ ANNGREP HER A?
ER HER NESTEN HVER DAG JEG OG ER IKKE MED I DET HELE TATT PÅ HVA DERE PRATER OM...

ikke stygt ment dette her.. men ett lite forslag er jo at vi ikke gidder å lage nye tråder om at det har blitt dritt her inne... det blir egentlig bare enda mer bråk da.. iallefall blit det på de andre trådene som har vært like!!!

Vi som hadde det så hyggelig før [:(]

Enig med deg[:D]
ORIGINAL: panterinnen

ikke stygt ment dette her.. men ett lite forslag er jo at vi ikke gidder å lage nye tråder om at det har blitt dritt her inne... det blir egentlig bare enda mer bråk da.. iallefall blit det på de andre trådene som har vært like!!!

ORIGINAL: panterinnen

Har tenkt samme tanken ja...

gang på gang kommer det nye tråder som er lagd av personer som ikke har noe med saken og gjøre en gang og jeg tror det aldri kommer til å ta slutt heller....

Vi er alle like flinke til å komme med en kommentar, da tar det aldri slutt heller[:'(]

nope du har rett der, men noen ganger blir jeg bare så ivrig og har så mange meninger[8|] men jeg er da i det miste saklig, mener jeg selv da[:D]

Og sånn går dagene...[:D]

Det var overhodet ikke meningen å lage noe mer styr. Men synes bare det var helt merkelig for jeg har ikke vært borte så innmari lenge, og jeg kjente meg ikke igjen idet hele tatt. Veit jeg ikke har noe med noe av det som har blitt skrevet, fikk bare et aldri så lite sjokk (for å si det mildt) da jeg liksom skulle se hva jeg hadde gått glipp av...

KAN DERE IKKE FÅ NOEN TIL Å SLETTE TRÅDENE DA? SKJØNNER FORTSATT IKKE HVA SOM ER SÅ MYE KRANGLING HER JEG DA, MEN DET ER BEST DET FOR DA DELTAR JEG IKKE I DE I HVERTFALL.

jada mine dager går for det, og jeg liker meg her og jeg... men ikke når det går til person angrep.. fikk ikke med meg den natta det var tull her jeg så

hmm jeg skjønner heller ikke hva som er så mye krangling her nå... el hva slags tråder du tenker på.. ,men ja det har vært litt kranglin og diskusjoner.. men man kan ikke regne med at alle skal gå så fint sammen hell...

En ting kan vi vel alle være enige om DET HAR VÆRT MYE AKTIVITET HER INNE de siste dagene, både på godt og vondt[:D][:@]

Synes det er kjempebra at folk kan diskutere jeg å si meningene sine, det jeg mente med mitt innlegg var at jeg synes det er feil når det blir dritt-slenging og at det går utover enkelte personer. Men selvfølgelig alle kan ikke være enige i alt, det sier seg selv...

ja det har det vært, og det har kommet så mange nye medlemmer også... ikke for at jeg sier de har noe med bråket å gjøre men ett sted blir det liksom krasj om dere skjønner...ja det blir feil med dritt slenging¨....

huh? Har det vært bråk? Nå har jeg vært for lenge borte gitt.. *lese*

hva skal jeg gjøre om jeg syns noen surve så fælt da??? be adminstrasjonsdama prate med den eller de som surver[8|]

Back
Topp