Er dette modning?

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Er i uke 33 nå, og den siste uka nå har jeg hatt alldeles forferdelige menssmerter, og det kjennes ut som det stikker i livmorhalsen. Det har også kommet en del slim/geleaktige klumper(rosinstørrelse) og det presser noe helt sykt ned i dåsa..[:)] Det kjennes ut som den er rund som en ball, er jo ikke det selvfølgelig, men det er nesten sånn at jeg går å kniper med beina for det kjennes ut som noe skal falle ut. Det kjennes ikke ut som hodet har festet seg heller, så det er så rart... Husker ikke hvordan det var forrige gang jeg, for da skjedde det så plutselig.. :)
Livmorhalsen min var ca 3 cm for ei uke siden, så kanskje jeg skal få sjekket den nå som det har vært mye vondt denne uka?

Kan foresten legge til at tappen var helt myk og åpen i "nederste halvdel" og var litt hardere øverst når sambo sjekket for en uke siden...

Det er nok modning ja :) Har det på samme måte. Sist hadde jeg ingenting modning og var ikke moden en gang når jeg ble satt i gang 11 dager på overtid..

okei, takk for svar:) Men det betyr jo ikke at han kommer nå? Han er jo så liten enda..:) Fødte 3 uker før termin forrige gang, så JM mener at jeg kommer til å føde før tiden nå også, men man kan jo aldri vite[:)] Men det er rart hvor lite jeg husker fra forrige gang.. det er jo bare 4 år siden, men kan ikke huske at det var sånn da..[:)]

Modning kan pågå lenge :) Så du skal ikke bekymre deg, men får du veldig vondt eller ubehag burde du ringe til føden :)

Back
Topp