• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er dette greit? *ang BF*

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: trekløver`n

Uff Gud, fikk litt vondt nå..
Jeg ville absolutt tatt det opp med han, ORDENTLIG. Funnet løsninger, og fulgt nøye med på hvordan det går videre.. Det er jo dine barn det er snakk om!:)
Det er ikke sånn det burde være..

Han ser ikke problemet i de nevnte situasjonene, så går ikke ann å snakke med han om det.

Da tar han ikke farsrollen seriøst, for da strekker man seg etter 1) å være en god far og 2) - som berører det du nevner her - å få til et godt samarbeid med mor.

Hadde bestilt time på fam.v.kontoret og sagt han må stille til timen der hvis han vil se barna sine

ORIGINAL: silros

WHAT?
Nei, ikke greit!

Jeg hadde ikke godtatt dette iallfall!!

ORIGINAL: Gothia

Jeg tenker litt sånn at så klart det er trist at han ikke følger opp slik en far bør gjøre når han har sammvær med ungene sine.

Men på den andre siden så syns jeg heller ikke Mor til barna har så mye med hva han foretar seg når ungene er hos pappan så lenge han ikke forsømmer dem på grove måter.
De får jo mat og stelle etter hva jeg klarer å lese mellom linjene.
Visse ting på den lista du skriver bør hun absolutt ta opp med han, mens andre ting mener jeg ikke hun kan blande seg oppi. Han blander seg vel ikke oppi hvordan hun gjør ting når hun har ungene??

Syns i grunn det er litt trist at vi mødre hele tiden liksom skal vite best i alt når det gjelder ungene. La far være far når han har dem og ikke bland dere mener nå jeg.

( så sant det ikke gjelder overgrep, misshandlig og slike grove ting)

Skjønner tanken, men syns ikke den holder her. Hvis dette stemmer, så er han både lat, uansvarlig og lite samarbeidsvillig. Gi meg en god grunn til at en mor ikke skal reagere på det? Eller en far, om det var motsatt

ORIGINAL: Lillezilje

Jeg tenker litt sånn at så klart det er trist at han ikke følger opp slik en far bør gjøre når han har sammvær med ungene sine.

Men på den andre siden så syns jeg heller ikke Mor til barna har så mye med hva han foretar seg når ungene er hos pappan så lenge han ikke forsømmer dem på grove måter.
De får jo mat og stelle etter hva jeg klarer å lese mellom linjene.
Visse ting på den lista du skriver bør hun absolutt ta opp med han, mens andre ting mener jeg ikke hun kan blande seg oppi. Han blander seg vel ikke oppi hvordan hun gjør ting når hun har ungene??

Syns i grunn det er litt trist at vi mødre hele tiden liksom skal vite best i alt når det gjelder ungene. La far være far når han har dem og ikke bland dere mener nå jeg.

( så sant det ikke gjelder overgrep, misshandlig og slike grove ting)

Mat får dem ja, men hva med trygghet og beskyttelse da?
Meninger som at - trenger ikke passe på dem på stellebordet, faller de ned så lærer de i alle fall å ligge i ro. (og dette var snakk om spebarn), er ikke det uansvarlig ?

Spebarn på 2 og 3 år. Det ekke spedbarn.
Det far kan gi dem er vel hans måte å gi trygghet på da. Hvorfor i allverden er det alltid mor som liksom kan gi den beste trygghet, den beste omsorg osv. La nå far få prøve seg da uten å hugge fingrene av han så fort det er noe. Prat med han om det du mener er feil men du kan faktisk ikke kreve at han gjør ting likt som deg sånn er det bare. Så lenge han har ungene etter avtalen, gir de det HAN mener han skal gi så har ikke mor noe med det. Hun er vel for pokker ikke verdensmester selv om hun er MAMMAN!!

Snakker om at han hadde den innstillingen da de VAR spedbarn.
Sier ikke at folk MÅ gjøre ting på min måte heller, og de trenger ikke å være verdensmester heller. Men å utsette barna for fare synst ikke jeg er greit.

Dette er absolutt ikke greit på noen måte! Jeg hadde kontakta barnevernet/familievernkontoret og bedt om et møte der jeg hadde forklart situasjonen, og hadde krevd at far ikke fikk ha samvær med barna uten tilsyn. Noe annet er jo rett og slett uforsvarlig!

Back
Topp