Er dette god pris???

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

husk moms og toll om det er fra utlandet...[:)]

Men jeg er jo i london om 3 uker ca.. så denne skal jeg lure med meg i kofferten[;)][;)][;)]
Er det god pris da? skal på Mothercare butikken..

Ser ut som det er pund. Har je forstått det riktig er dagens kurs rundt 9,2 kroner per pund. 50x9,2 = 460 kroner [:)]

hehe, er med på atdet er ca 500 kr eller 460 kr.. Men i forhold til om jeg skulle kjøpt i Norge, hva ligger prisene på her for sånne ting? er det ikke 1000-2000 kr ??? 

De er jo ikke like tjukke som eks en voksi pose da, så kan nok ikke helt sammenlikne pris der tror jeg... Men som en lett vårpose er det en ok pris, ikke sikker på hvor mye de samme koster hjemme.

MEN noe du sparer penger på eks triller! Vil du ha/ trenger SOLID trille så kjøper du en MAclaren her, koster bare 17-1800 mot 3000 her for Mac Laren XT Techno - en helt genial vogn, tar nada plass, kun 7.5 kg, gull å reise med, full liggestilling, "store hjul", stoor skjerm som kan forstøttes osv osv _ hilsen dame med vogndilla [8D] Meeeeen ikke det samma som pose da [8D]

ORIGINAL: KathMor

De er jo ikke like tjukke som eks en voksi pose da, så kan nok ikke helt sammenlikne pris der tror jeg... Men som en lett vårpose er det en ok pris, ikke sikker på hvor mye de samme koster hjemme.

MEN noe du sparer penger på eks triller! Vil du ha/ trenger SOLID trille så kjøper du en MAclaren her, koster bare 17-1800 mot 3000 her for Mac Laren XT Techno - en helt genial vogn, tar nada plass, kun 7.5 kg, gull å reise med, full liggestilling, "store hjul", stoor skjerm som kan forstøttes osv osv _ hilsen dame med vogndilla [8D] Meeeeen ikke det samma som pose da [8D]

Tææææææææænk Ju Kathmor.. [:D][:D] Jeg så etter en litt sånn vår høst pose siden han ikke skal bruke sportsvogn før mars April,  men kan jeg ta med en vogn i bagasjen hjem? selv om jeg ikke har mini med? betale ekstra for vekt kanskje ? [:D][:D]

OG trenger en solid vogn til vi skal til Spania, så er den lett å frakte kan vi ta den med ned der [8D][;)][;)]

Denne :?
http://www.mothercare.com/Maclaren-Techno-XT-Stroller-Black/dp/B001O1UZHW?ie=UTF8&ref=sr_1_1&nodeId=42764041&sr=1-1&qid=1296818515&pf_rd_r=013F090BGR4JDJECN16E&pf_rd_m=A2LBKNDJ2KZUGQ&pf_rd_t=301&pf_rd_i=0&pf_rd_p=229338547&pf_rd_s=center-7

ORIGINAL: Pixiee

hehe, er med på atdet er ca 500 kr eller 460 kr.. Men i forhold til om jeg skulle kjøpt i Norge, hva ligger prisene på her for sånne ting? er det ikke 1000-2000 kr ??? 

Hahaha.. Ok[:D][;)] Nei, det vet jeg ikke[:)]

Den ja!!! Det her faktisk under halvpris enn hva den koster her hjemme!! STEIKE det er god pris! Jeg kjøpte min da for 1 år siden da men, for full pris der og det var god pris! SÅ JEG SIER KJØØØØØP!!!![:D][:D]

Jeg villa ha hørt altså, tror du kan sende spesial bagasje jeg selv uten barn, kanskje du må betale litt - hvem flyr du med?

Vogna er gull! Ikke noen vogn du tar en tur med i snøen eller på skogsvei altså [8D] MEN som er reisevogn, sentervogn og til å ha bilen er denne helt genial. Og Mac Laren er kjent for god kvalitet og de tåler mye! Vogna veier kun 7 kg, lett som en fis! Som sagt kan du med denne modellen justere høyden på håndtakene, skjermen kan du ved en glidelås lage dobbelt så stor + du kan dra ut en UV skjerm så bebis kan sove uten å få sol på seg så og si! Det er også små bøyler der beina er slik at du kan dra dem ut og få at beina er mere rette og ikke henger ner om du skjønner [:)] Du ser på bildet at beinene går nedover om de sitter i den - denne kan altså brettes opp så de ligger helt rett

Litt vanskelig å komme til rommet under når ryggen er helt nede, og man må ikke henge for mye på håndtakene da, da kan vogna bli baktung å falle - knertene våre veier jo ikke sååå mye enda [;)]

Men alt i alt synes jeg vogna er gull! Fått to venninner til å kjøpe den, og begge to er like forøyde - og bruker kun denne vogna, også på små trilleturer [:)]

*skulle drevet egen barnevogn butikk kjenner jeg* [8|][8D]

Tusen Hjertelig for tips Snupp..[:D][:D]

Håper de fremdeles har salget når jeg er der borte, er jo en mnd til [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] og 7 kg er jo ingenting, jeg har jo litt oppoverbakke til huse mitt så [:D][:D] Og i Spania hvor sambo har hus er det meste asfaltert eller flislagt, det eneste blir jo stranda, men tror vi dropper å styrer med vogn der og heller kjøper de små uv telt veggene til Barn [:)][:)] Så de hadde til billig penge på Mothercare også.. Jeg skal fly med SAS begge veier, vet ikke om de har noe spesial ordning jeg, eller om det er 20 kilo uansett.. ???? ( MEn vi er 6 stk som reiser så evt om noen har lite med seg at jeg kan sette 7 kilo på noen av de [8D][8D][8D][8D]

Back
Topp