er dette ditt siste svangerskap?

første min er født i 06, det tok en stund før jeg klarte å "glemme" hvordan graviditet og fødsel var :p nr 2 nå. Tenkte egentlig at jeg ikke ville ha ett "enebarn" til... Meeeen, er ikke så glad i å gå gravid denne gangen heller :p vondt her og der, kvalm, trøtt ++ så vi får se :) samboer har 2 fra før, som vi har annenhver helg, så vi må egentlig ha 7 seter uansett :)
 
Min nr1 er født 2007, tungttungt sv.skap :( lett fødsel da hehe :) mn må tror jg det blir siste.. :p gjør det fordi jg vil at mini skal få søsken, ikke bare i barndommen (lekekompis), mn hele livet. Er så umåtelig glad i og for mine søstre, kanskje enn så mye i voksen alder som i barndommen. Skal vi ha tre får det isåfall bli to tette nå ;)
 
Her venter vi 3. og siste. Veldig fornøyd m å kunne få 3 barn!! Mannen har strukket seg litt over comfortsonen på 3, og jeg har et yrke det er vanskelig å ikke jobbe mye i, så jeg ønsker heller ikke fler enn 3.. Var lettet når vi så at det ikke var tvillinger denne gangen ;)
 
Dette blir vår nr 2 og også siste.. min kropp liker virkelig ikke å gå gravid, så om det skal være sjans for en nr 3 å komme må jeg oppleve ett sånn "ops! Jeg er gravid" svangerskap! :) hvor jeg ikke vet om det.. hehe..
 
Dette blir siste sv.skap! Jeg har to gutter og kjæresten en jente, så 4 barn holder;)
 
Samme her!! ;) har ei snuppe (2011) og venter nå gutt. Føler meg ikke ferdig, men tiden får vise:) Mannen er ikke fremmed for nr 3 men det blir evt ikke så tett som nå
 
Har en gutt født i juli 10, og dette er siste mann :)
 
Har en gutt født i 2009, og nå kommer gutt nr 2, og dette er siste svangerskap, selv om jeg ønsker meg 1 til :) jeg har en alder som sier stopp :)
 
Dette er mitt siste svangerskap, venter nr 3! Har ikke kropp til å bære frem flere...men kanskje vi får et fosterbarn el om en del år!!
 
Har en liten jente født i 2012. Kan tenke meg to til, men jeg må se litt på hvordan barseltiden blir med nr. 2, for den var så vanskelig denne gangen. Hvis den blir like tøff med nr.2 vet jeg ikke om jeg orker flere. Ihvertfall siden jeg ikke liker å gå gravid.
 
Blir nok siste prinsen her. 4 gutter så begynner vell alderen og ta oss( eller er vell helst mannen der da:p ) Så er faktisk snakk om sterilisering her.
 
her er nr 4 på vei... vil han ikke ha kassebil, da annbefales s-max. det er en 7seter, men man har fremdeles "liten" bil følelse=)
 
Jeg mente mitt forrige svangerskap var mitt siste, i -07, men så lot jeg meg friste igjen. Og nå er nr 4 og 5 på vei! Så dette er definitivt mitt siste!!
 
Dette er mitt første svangerskap så satser på å få en til etterhvert :) vil ikke ha mer enn to barn... barnefar har to fra før så prinsen i magen får uansett mange søsken ;)
 
Håpe ikkje det :) men sambo mene d e nok med to! Æ vill gjerne ha 3-4.. så æ håpe han skifte meining å nr tre kommer om nån år i allefall :)
 
Dette er mitt første svangerskap, håper virkelig ikke det er det siste heller :) vil ha 2 eller 3.
 
Jeg håper jeg får gravid en gang til... Men mannen er ikke helt enig. Jeg har alltid hatt lyst på tre barn og i teorien er jo dette mitt tredje barn men Aron fikk vi jo ikke beholde så jeg ønsker tre levende barn... Men først må vi få denne så får vi se om noen år om han ombestemmer seg :)
 
Her venter vi nr 3, og ja, dette er siste ;) iallefall siste "planlakte" en vet nå aldri hva som skjer! Vi er vel for unge til at vi kan sterilisere oss osv.. Er 25 og 26 år :p så er enda unge, men i utgabgspunktet er dette vår siste :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Dette blir nok siste,ja... Det er nummer 3 og mannen er en del eldre enn meg. Vi har alltid snakket om 3, så om alt går bra denne gangen får vi vel si oss fornøyd ;-) Tror jeg vil få problemer med å si at jeg er "ferdig", og tror det vil være trist å tenke på at jeg ikke skal få oppleve å få en baby igjen, men jeg vet jo at vi må stoppe en gang også...
 
Back
Topp