er dette ditt siste svangerskap?

enlitenigjen

Betatt av forumet
Jeg har ei nydelig jente født i 09. og nå venter vi en gutt :)
Jeg er så glad jeg får oppleve to svangerskap men jeg ser ikke på dette som mitt siste,
haha jeg vet det kanskje er rart å glede seg til et annet svangerskap når jeg er midt i et nå :p

Uansett nr.3 skal jeg nok overtale samboer til ;) samboer sin grunn til å ha to er at vi slipper 7 seter :p
hahah er det en grunn nok ? dont think sooo !

Flere som "planlegger" nr.2.3.4 eller kanskje 5 ? :p

merkelig tråd jeg greier å lage . . . ..
 
Syns ikke det er rart i det hele. Virker som det er mange som egentlig tenker slik, planlegger fremover.. Ser ikke noe fælt i det :) Mange som har åpna seg til meg nå som jeg venter 4 ;) Siden jeg er så avslappet til det.. Alle som sier jeg er gal bare smiler jeg til og sier at jeg gleder meg og hvor fantastisk det blir..

Vi planla alltid 4, men det tørte jeg ikke si til noen.. 3 og 4 kom før det va ment, men jeg er glad vi nå faktisk kan si oss ferdig, samtidig er det litt rart! Kunne nok fint greidd 1 til om noen år, men det planlegger vi IKKE ;)
 
ååja du skal ha nr. 4 ! så herlig ! jeg kunne nok tenkt meg det - men nå vet jeg jo ikke hvordan det er å ha to,
alle sier å ha en er som en men å ha to er som ti haha.
Tenk hvor heldige dine barn er som er så tett i alder, de kommer til å ha mye glede av hverandre !
synd at samfunnet er lagt opp til to barn egentlig, for oss som vil ha flere , alle parker og turer er som regel
pakkepris for to voksne og to barn .:p
 
ønskerbaby: åå så koselig ! Dere vil ha 2 ? :)
 
Vi hadde tenkt å få 2, kanskje 3, barn, og siden dette blir nummer 3 så tenker jeg at dette er siste gang. Gleder meg masse til å få tre barn i hus, men kjenner på at det er nok ;)
 
ååja du skal ha nr. 4 ! så herlig ! jeg kunne nok tenkt meg det - men nå vet jeg jo ikke hvordan det er å ha to,
alle sier å ha en er som en men å ha to er som ti haha.
Tenk hvor heldige dine barn er som er så tett i alder, de kommer til å ha mye glede av hverandre !
synd at samfunnet er lagt opp til to barn egentlig, for oss som vil ha flere , alle parker og turer er som regel
pakkepris for to voksne og to barn .:p

Ja det er dumt. Og bilene ikke minst, fy så dyre de blir ettersom familien blir større.. Billigere å med en fancy sportsbil. Vi må opp i en mill for en ny og sikker familiebil med plass til alle. Ville priser.. Hvilken småbarnsfamilie har det å bruke på bil! Så vi må heller kjøre en utrygg gammel bil.. Samfunnet er virkelig ikke lagt opp til det nei, det merkes oftere og oftere. Men vi har det flott sammen ja :)
 
Ja det er dumt. Og bilene ikke minst, fy så dyre de blir ettersom familien blir større.. Billigere å med en fancy sportsbil. Vi må opp i en mill for en ny og sikker familiebil med plass til alle. Ville priser.. Hvilken småbarnsfamilie har det å bruke på bil! Så vi må heller kjøre en utrygg gammel bil.. Samfunnet er virkelig ikke lagt opp til det nei, det merkes oftere og oftere. Men vi har det flott sammen ja :)

Ja det har jeg ikke tenkt på :S ganske ville priser - og nei jeg tror ikke det er vanlig å ha så mye å bruke på bil når man er småbarnsfamilie .. man får jo heller ikke barn fordi det er så veldig økonomisk akkurat hehe.
Godt dere har det flott sammen og blir sikkert bare mer kos med et nytt tilskudd :)
 
Egentlig hadde vi planer om 2 kjappe nå for å ende opp med 3, men kroppen min liker virkelig ikke å gå gravid. Vooooondt! Nyrene, bekkenet. Auuuu! Sansynligheten for at den er stop etter denne er stor, og helt ufrivillig :/
 
Vi hadde tenkt å få 2, kanskje 3, barn, og siden dette blir nummer 3 så tenker jeg at dette er siste gang. Gleder meg masse til å få tre barn i hus, men kjenner på at det er nok ;)

Så gøy ! 3 er nok det jeg og vil ha - ser egentlig bare flere fordeler med større familie :)
gøy med barn som har glede av hverandre og flere å krangle med hehe
 
Egentlig hadde vi planer om 2 kjappe nå for å ende opp med 3, men kroppen min liker virkelig ikke å gå gravid. Vooooondt! Nyrene, bekkenet. Auuuu! Sansynligheten for at den er stop etter denne er stor, og helt ufrivillig :/


uffda. skjønner at det ikke er ideelt å gå gravid da visst du har vonde plager .
Er du sykemeldt ut svangersakpet nå da? Viktig å tenke litt på seg selv også - så får du heller
nyyyyyte de barnene du har bært frem :)
 
Ja det har jeg ikke tenkt på :S ganske ville priser - og nei jeg tror ikke det er vanlig å ha så mye å bruke på bil når man er småbarnsfamilie .. man får jo heller ikke barn fordi det er så veldig økonomisk akkurat hehe.
Godt dere har det flott sammen og blir sikkert bare mer kos med et nytt tilskudd :)

Nei, man BLIR økonomisk av å få stor familie ;) Sant det.. Men det med bil syns jeg bare er veldig skummelt :( Vil barna skal være sikrest mulig.
 
Egentlig hadde vi planer om 2 kjappe nå for å ende opp med 3, men kroppen min liker virkelig ikke å gå gravid. Vooooondt! Nyrene, bekkenet. Auuuu! Sansynligheten for at den er stop etter denne er stor, og helt ufrivillig :/

Sleit veldig med forrige jeg også :( Men nå er jeg i gang igjen gitt..
 
har ei snuppe født feb2010 og har igrunn nok med henne :p :) men alltid vært innstilt på at hun ikke skal bli enebarn.. så.. siden første svangerskap og fødsel var tøft og noe jeg ikke vil ha reprise av så syns jeg at det er rart at jeg i det hele tatt tørte dette en gang til.. så dette er nok andre og siste :)
 
Min mann har en jente fra før, og han sa at han ville ha to til og gjerne tette. Nå venter vi nr. 2 av de to tette. Men nå er han begynt å snakke om å få en til om noen år. Kunne godt tenkt meg det egentlig, men i likhet med Hilla så har jeg ikke en kropp som er bygget for å gravid :( Spørs om jeg orker et svangerskap til men det har jeg kanskje glemt om noen år ;P Vi får se hvordan det føles etter denne er kommet :)
 
Min mann har en jente fra før, og han sa at han ville ha to til og gjerne tette. Nå venter vi nr. 2 av de to tette. Men nå er han begynt å snakke om å få en til om noen år. Kunne godt tenkt meg det egentlig, men i likhet med Hilla så har jeg ikke en kropp som er bygget for å gravid :( Spørs om jeg orker et svangerskap til men det har jeg kanskje glemt om noen år ;P Vi får se hvordan det føles etter denne er kommet :)

Det er nok glemt ;)
 
Jeg venter min første. og tenker på å ha 3 eller 4 :)
Så håper at dette er ikke mitt siste svangerskap!
 
Dette er den første, og vi har alltid snakket om 2-3 barn- men veien til førstemann har vært lang, så nå gleder jeg meg over denne ene :) Jeg elsker så langt å gå gravid, men om jeg ikke blir gravid igjen, så vil vi nok adoptere :) Både jeg og mannen er 1 av 3 søsken, og vi har hatt en veldig fin oppvekst med alltid noen å leke med. Og det ønsker vi for vesla i magen også :)
 
Back
Topp