Er dette ditt siste sv.skap? *insp.*

her er det nr 2, så hvis denne blir like snill og grei som storesøsteren så vil jeg gjerne ha en 3. men det må bli om minimum 4 år:P må muligens ta en høyere utdanning etter endt permisjon, pga utslitt kropp som ikke fungerer i den jobben jeg har nå.. :/

Dette er min første, og føler at det også blir min siste :) Har utdanning å gjøre ferdig etter permisjon..og det tar noen år. Men man veit jo aldri ;)
Jeg var også "ferdig" etter at jeg fikk gutten, men etter noen år så begynte jeg å tenke kor ensomt og kjedelig det var å være enebarn, så jeg måtte prøve å få en til! :p Tok også utdanninga når han var baby og er ferdig utdannet nå! :) Du får sikkert også en til etterhvert! ;p

Vi har nå 7 tilsammen. Mine-dine-våre... så her er vi fornøyde :) så her skal dt settes inn en spiral på 6 ukers kontrollen ;-)
Åj!! :o Mao så har dere full rulle når alle er samlet! :p Kan jeg spørre gammel eldste er? :)

her er det nr 2, så hvis denne blir like snill og grei som storesøsteren så vil jeg gjerne ha en 3. men det må bli om minimum 4 år:p må muligens ta en høyere utdanning etter endt permisjon, pga utslitt kropp som ikke fungerer i den jobben jeg har nå.. :/
Gutten våres var også kjempe snill. Sov, spiste og bæsjet, skrek svært sjeldent! :) Så jenta blir vel stikkmotsatt! :p Hva jobber du med?

Dette er nr tre, mn klarer ikke si med 100% sikkerhet at det blir siste :p Tiden vil vise
Gurimalla altså! :p Syns faktisk dere er rå som velger å få 3, 4, 5.. Her holder to i massevis! :p

Jeg var også "ferdig" etter at jeg fikk gutten, men etter noen år så begynte jeg å tenke kor ensomt og kjedelig det var å være enebarn, så jeg måtte prøve å få en til! :p Tok også utdanninga når han var baby og er ferdig utdannet nå! :) Du får sikkert også en til etterhvert! ;p

Ja, mulighetene er der jo :) Er jo ikke altfor gammel når jeg er ferdig med utdannelsen heller ;) Ble alene for 2mnd siden, og tror det også er mye av grunnen til at jeg ikke vil ha flere. Men om "Mr Right" dukker opp...blir det sikkert litt annerledes :)

Gutten våres var også kjempe snill. Sov, spiste og bæsjet, skrek svært sjeldent! :) Så jenta blir vel stikkmotsatt! :p Hva jobber du med?

hehe, håper vi får gutt denne gangen, for jenta vår sov ikke en hel natt før hun var 2 år, men fremdeles veldig snill og grei ;)

Jobber som anleggsgartner, har vært det i 9 år nå, og knærne begynner å streike fullstendig :/ men de var litt skrale i utgangspunktet ^^ valgte uansett å jobbe med det jeg gjør nå, for jeg elsker å være ute å skape noe med hendene, og attpåtil få jobbe med masse trivelige mannfolk ;D hihi, jeg er ei harryberte :P

Ja, mulighetene er der jo :) Er jo ikke altfor gammel når jeg er ferdig med utdannelsen heller ;) Ble alene for 2mnd siden, og tror det også er mye av grunnen til at jeg ikke vil ha flere. Men om "Mr Right" dukker opp...blir det sikkert litt annerledes :)

mannemannen dukker sikkert opp i livet ditt vettu ;D arbeidskollegaen min skulle ihvertfall ikke ha flere barn etter 2 stk og en skilsmisse, meeen drømmedama dukket opp, og de har nå 5 tilsammen, han har 2 hun har 1 og så har de tvillinger sammen ;) så alt er mulig i framtia ^^

Dette er vår 3 og vi føler at det holder. Ikke fordi vi ikke kunne fått en til med tiden men fordi jeg har så vanskelige svangerskap helsemessig. Men jeg er bare 29 og mye kan skje om noen år :-). Vi har ingen planer om å sterilisere oss hvertfall blir vel mini pillen eller noe som prevansjon :-)

hehe, håper vi får gutt denne gangen, for jenta vår sov ikke en hel natt før hun var 2 år, men fremdeles veldig snill og grei ;)

Jobber som anleggsgartner, har vært det i 9 år nå, og knærne begynner å streike fullstendig :/ men de var litt skrale i utgangspunktet ^^ valgte uansett å jobbe med det jeg gjør nå, for jeg elsker å være ute å skape noe med hendene, og attpåtil få jobbe med masse trivelige mannfolk ;D hihi, jeg er ei harryberte :p
Gutten vår var vel tre mnder når han begynte å sove nesten hele natta, bare oppe en gang for å spise! :)
Åh niice, trur jeg også hadde trivdes veldig godt blandt trivelige mannfolk! ;p Eller jeg vet at hadde gjort det, syns det er mindre drama med mannfolk! ;p

Som snuppesnellamamman sier; Han dukker garantert opp og som du selv sier, du er jo ung enda! :) Når man minst venter så skjer det! ;p

dette blir vår nummer 2.. :) foreløpig kunne jeg godt tenke meg flere etterhvert.. men det blir ikke enda for å si det slik! ;) også må vi se hvordan det blir å være tobarnsforeldre først og fremst! :) tar det litt (eller veldig) som det kommer :)

Gutten vår var vel tre mnder når han begynte å sove nesten hele natta, bare oppe en gang for å spise! :)
Åh niice, trur jeg også hadde trivdes veldig godt blandt trivelige mannfolk! ;p Eller jeg vet at hadde gjort det, syns det er mindre drama med mannfolk! ;p
ja det er mindre drama med mannfolk, og så har de ofte en helt annen vinkling på forskjellige saker og ting, noe jeg synes er en fordel:) blir mer sliten av en kveld med jentegjengen enn med en hel arbeidsuke med gutta :P
Går vaktmesterskole nå da, så mulig jeg søker meg jobb som det etter endt permisjon:)

Dette blir nr 3, så dette blir siste! Jeg vill ha kroppen min tilbake,og jeg vill veldig gjerne komme meg ut i jobb igjen med tiden. Nå har jeg fått (Snart) 3 barn på under 4 år.
og synest tre er ett fint tall ! : hehe :)

Dette er vår tredje og vår siste, i hvertfall vår siste planlagte, har ikke helt funnet ut hvordan vi gjør med prevensjon enda, men må jo finne en løsning på det :)

Har alltid sagt at jeg ikke vil ha enebarn, så blir nok en til etterhvert! Selv om jeg vurderer å stoppe nå når formen er på sitt verste...

signerer denne.... Sa fra til samboeren en kveld det var skikkelig galt at " ikke minn meg på at det var sånn som det her, for vi SKAL ha en til"

Back
Topp