Er dette ditt siste sv.skap? *insp.*

Her er det 3. og siste, garantert. Blir sterilisering på en av oss.
 
Her blir det vår tredje, men jeg vil ikke si med 100% sikkerhet at det blir vår siste. Jeg er veldig glad i barn og kunne tenke meg 4 stk, men økonomien er enda ikke på plass til 3 siden han ikke var planlagt.

Hvis jeg skal tenke på nr 4 så vil det ikke blir før jeg nærmer 40 år for da kan jeg ha en liten når jeg er i 40 åra og de eldste kan da ha flyttet ut.
 
Dette er nr 4 og blir sistemann. Har alltid drømt om 4 barn og er lykkelig over å få drømmen oppfylt om knappe 3 1/2 mnd :) Er enebarn selv og dt var kjedelilg :(
 
Dette er nr 2, det ser ut som det blir jente. Da har vi gutten å jenta =) Sambo sier stopp, men jeg er ikke 100 % sikker ;)
 
Dette er vår første, og vi håper at vi kan få en til etter hvert:)
 
Dette er vår første, og vi håper vel på en til etter en stund :)
Har ei god venninne som har to gutter, ca to år mellom dem, og når jeg ser de sammen tenker jeg at det er dårlig gjort å få bare en. De ser ut til å ha så innmari mye glede av hverandre :)
 
Første og ikke siste...
 
Andre, og forhåpentligvis ikke siste :) men det blir nok forhandling med mannen,og uansett noen år til neste eventuelt kommer.
 
Dette er mitt andre svangerskap, men liker ikke tanken på at dette kan være mitt siste :) Samboeren mener det holder nå, men vi får se om noen år :) Jeg har alltid drømt om 5, og skulle gjerne hatt hvertfall 3 om det er mulig å få til :)
 
Back
Topp