Er dette ditt siste sv.skap? *insp.*

Baby1988

Glad i forumet
Jeg har bestemt at etter denne er det stopp. Syns ikke det er noe særlig artig å være gravid, syns faktisk det er veldig skummelt. For å si det sånn; Jeg sjekker fortsatt om det er blod på papiret etter at jeg har vært på do, har jeg litt vondt i magen så blir jeg skikkelig redd og bekymret. Osv osv...
Altså misforstå meg rett, liker å kjenner på bevegelsene og se at magen vokser, men det er det å klare å tenke at det går bra.
Tiltross for all angsten og bekymringene så har tiden gått utrolig fort og vi har bare litt over 3 mndr igjen! :)

Planlegger dere flere eller er det stopp etter denne? :)

Dette blir nr 4 i hus så her er det 100% sikker på at dette er siste gang.

Dette er nr 2 og jeg håper på at vi kan få en til om noen år, men i følge mannen er det stopp nå.

Har alltid sagt at jeg ikke vil ha enebarn, så blir nok en til etterhvert! Selv om jeg vurderer å stoppe nå når formen er på sitt verste...

Dette er min siste, om det ikke skulle skje noen uhell. Har allerede begynt å vurdere hvilke muligheter jeg har etter fødsel. Mannen vil ikke steriliseres. Kroppen min er ikke skapt for disse svangerskapene....

Tror dette er siste gang for oss og. både på grunn av sykdom og siden vi har hatt 3 SA før lille gutten i magen klorte seg fast:-) Fornøyd med 2 gutter eg, og synes det er såååå irriterendes når alle rundt meg sier at vi må jo prøve på jente om noen år. Så tror dette er siste gang:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det er me litt usikker på... Komme heilt ann på om detta blir jenta eller ikke :p Eg like egentlig ikke bivirkningane ein får når ein går gravid, så me får se.. tiden vil vise :)

Har alltid sagt at jeg ikke vil ha enebarn, så blir nok en til etterhvert! Selv om jeg vurderer å stoppe nå når formen er på sitt verste...
Ville heller ikke at gutten skulle bli enebarn, og nå ser det endelig ut som om det ska gå bra! :)
Var selv enebarn i 10 år og jeg husker at det var så kjedelig. Alle vennan mine hadde søsken som dem lekte med og kunne dele både sorger og gleder med.
To er nok for meg, syns jeg! :)

To er absolutt nok for meg og mannen. Så hvis fødselen ender med keisersnitt vil jeg be om sterilisering samtidig.

Tror dette er siste gang for oss og. både på grunn av sykdom og siden vi har hatt 3 SA før lille gutten i magen klorte seg fast:) Fornøyd med 2 gutter eg, og synes det er såååå irriterendes når alle rundt meg sier at vi må jo prøve på jente om noen år. Så tror dette er siste gang:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Å miste tærer veldig på. Er en av grunnan jeg også ser meg ferdig. Trur ikke jeg hadde taklet å miste flere ganger.
Hehe, ja det er nok veldig irriterende å høre! Ei jeg kjenner har fått 3 jenter og alle maser om at dem må jo prøve å få en gutt enda, ser på ho at ho blir så irritert når dem maser om det! :p Og det skjønner jeg!

Dette er nummer 3 så det her er garantert siste.. er veldig fornøyd med å ha ei jente og en gutt fra før og nå en gutt til :)

Dette er min første, og føler at det også blir min siste :) Har utdanning å gjøre ferdig etter permisjon..og det tar noen år. Men man veit jo aldri ;)

Dette blir nummer 2. Ønsker meg 3 stk, men er litt usikker på om sambo vil det da:) får ta imot denne gutten først så får vi se :);)

Vi har nå 7 tilsammen. Mine-dine-våre... så her er vi fornøyde :-) så her skal dt settes inn en spiral på 6 ukers kontrollen ;-)

Back
Topp