Er dette ditt første barn eller nr 5?

Må naturlig nok skaffe alt ettersom jeg ikke har noe fra før ;) Får vel oppdatere meg litt på utstyrsfronten etterhvert, men skjønner jo at man må ha noen basic ting som klær, seng, bilsete, vogn og stellested :p

Har vurdert brukt, så får vi satse på ay jeg finner en jeg liker :)
Hadde uro til snuppa, men den ble ødelagt,så det ønsker jeg meg :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
jeg trålla finn jeg og fant en simo til 600kr med bag super fornøyd med den guttungen har brukt den i bhg nå.. bare og ha is i magen fat jeg ut hehe

Må naturlig nok skaffe alt ettersom jeg ikke har noe fra før ;) Får vel oppdatere meg litt på utstyrsfronten etterhvert, men skjønner jo at man må ha noen basic ting som klær, seng, bilsete, vogn og stellested :p
sjekk ut brukt markedet kan spare mye der på klær vogn osv men husk madrass anbefalles ikke og kjøpe brukt.. dette minner meg på att jeg seriøst burde rydde baby tøyet og gi vekk en del hehe

jeg trålla finn jeg og fant en simo til 600kr med bag super fornøyd med den guttungen har brukt den i bhg nå.. bare og ha is i magen fat jeg ut hehe
Det var en fin pris :-)

jente 2010 ♥♥

Det var en fin pris :)

jente 2010 ♥♥
jepp strålende fornøyd med det kjøpet for og si det sånn hehe året før kjøpte jeg en emmaljunga for og si det sånn den havnet i fjøset som fjøs vogn var ikke verdt ei kr mye feil på den

jepp strålende fornøyd med det kjøpet for og si det sånn hehe året før kjøpte jeg en emmaljunga for og si det sånn den havnet i fjøset som fjøs vogn var ikke verdt ei kr mye feil på den
Får håpe jeg kommer ei vogn med fin pris og som er i god stand :) ellers så har vi lagt av penger til ny vogn, om jeg ikke finner :)

jente 2010 ♥♥

Ser at det nesten er større utvalg av vogner enn biler! Hva velger man? Heldigvis god tid :-)

Vi skal bestille en Kronan Duo som var nest best i test:) Veldig fin synes vi, men får ikke sett den "live" da for den selges ikke i Norge:/

blir nr 3 her :)

Blir nr 1 her! Spennende:) syntes tiden nå går så innmari sakte! Vil at 12 uker skal gå veldig fort, for å føle at jeg er på den mer sikre siden:):):):) gleder meg til å bli mor!:D

Vi hadde Emmaljunga sist - var strålende fornøyd! Men vurderer TFK denne gang. Har buggster'n og den kan man klikke på bagen på småturer.. Må jo være så deilig å slippe det tunge understellet på småturer, senter etc.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nummer 2 :)

Nå har vi Mountain Buggy Urban Jungle til lillejenta. Veldig fornøyd.
Før hun ble født kjøpte vi Emmaljunga City Cross. Var fornøyd med den også, men jeg likte ikke sportsdelen. Synes den var litt kronglete.

Er veldig usikkert på hvordan jeg skal løse det når vi plutselig har to.
Noen flerbarnsmammaer som har tips?
Jeg har veldig lyst på en Simo Classic eller Silver Cross Kensington, men vi må vel kanskje ha en søskenvogn også?

Dette blir nr. 1. Kjenner panikken brer seg over meg for hver dag som går. Vi trodde at jeg ikke kunne bli gravid og la all prøving på hylla. Bestemte oss derfor å like godt bare begynne med oppussing i stort sett alle rom. Vi har revet og styra no veldig og nå har vi bare 8 mnd på å bygge det opp igjen.... Hjelpes :p

Nr 1 på oss :) vi har prøvd lenge og er veldig klare for å bli foreldre! Alt ligger til rette :) men kjenner jo jeg blir litt nervøs allikevel! Håper bare alt går fint og ultralyd viser en frisk liten baby, så skal jeg kose meg med innkjøp og ordning! Lyst til å begynne nåååå :p

Back
Topp