Må naturlig nok skaffe alt ettersom jeg ikke har noe fra før Får vel oppdatere meg litt på utstyrsfronten etterhvert, men skjønner jo at man må ha noen basic ting som klær, seng, bilsete, vogn og stellested
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg trålla finn jeg og fant en simo til 600kr med bag super fornøyd med den guttungen har brukt den i bhg nå.. bare og ha is i magen fat jeg ut heheHar vurdert brukt, så får vi satse på ay jeg finner en jeg liker
Hadde uro til snuppa, men den ble ødelagt,så det ønsker jeg meg
jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
sjekk ut brukt markedet kan spare mye der på klær vogn osv men husk madrass anbefalles ikke og kjøpe brukt.. dette minner meg på att jeg seriøst burde rydde baby tøyet og gi vekk en del heheMå naturlig nok skaffe alt ettersom jeg ikke har noe fra før Får vel oppdatere meg litt på utstyrsfronten etterhvert, men skjønner jo at man må ha noen basic ting som klær, seng, bilsete, vogn og stellested
Det var en fin prisjeg trålla finn jeg og fant en simo til 600kr med bag super fornøyd med den guttungen har brukt den i bhg nå.. bare og ha is i magen fat jeg ut hehe
jepp strålende fornøyd med det kjøpet for og si det sånn hehe året før kjøpte jeg en emmaljunga for og si det sånn den havnet i fjøset som fjøs vogn var ikke verdt ei kr mye feil på denDet var en fin pris
jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
Får håpe jeg kommer ei vogn med fin pris og som er i god stand ellers så har vi lagt av penger til ny vogn, om jeg ikke finnerjepp strålende fornøyd med det kjøpet for og si det sånn hehe året før kjøpte jeg en emmaljunga for og si det sånn den havnet i fjøset som fjøs vogn var ikke verdt ei kr mye feil på den
Det lurer jeg på... Vill bli bedre kjent med dere damer.. som jeg sa i sist tråd dette blir nr 5 i rekka..
Jeg hadde tfk joggster twist sist, men nå er jeg ikke sikker. .Hva har dere andre (som har fra før)? Vogn altså