Er dette ditt første barn eller nr 5?

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Det lurer jeg på... Vill bli bedre kjent med dere damer.. som jeg sa i sist tråd dette blir nr 5 i rekka..

Dette blir vårt tredje barn :-) Vi har gutt og jente fra før!

Her kommer nr 2 :) har jente fra før :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥

har dere mye av utstyr fra før og eller? har det meste til baby og alt for mye klær hehe

Nummer 1 :) Kjempespennende og litt skummelt! :cool::p Andre som kjente skrekkblandet fryd på første?

jeg har det nå så jeg blei aldri kvitt det :p:cool::oops:o_O hehe

Venter nr 3. Men er innstilt på at d kanskje ikke går bra denne gangen heller, men håper jo på d.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

vi krysser alt vi har for att det går bra og att vi sitter små herlige nurk i sept =)

Her er det nr. to.Med utstyr så kommer det litt an på kjønn(har gutt på 3)har jo lyst på mye nytt,men får se

Har en del utstyr, men noe nytt må til.. så spørs det veldig på hvilket kjønn det blir :)

jente 2010 ♥♥

jeg vill ut og kjøpe noe til denne og men trenger strengt talt ikke noe.. gud og kjedelig... hehe

jeg vill ut og kjøpe noe til denne og men trenger strengt talt ikke noe.. gud og kjedelig... hehe
Ja du har sikkert litt fra før av :) dyreste innkjøpet blir vogn, den solgte vi jo selvfølgelig i november ( før vi ble enige om å prøve)

jente 2010 ♥♥

Slik hadde jeg det, alt var så ukjent

jente 2010 ♥♥
Godt å høre at det ikke bare er meg :rolleyes: Alt var planlagt og ønsket, og vi gleder oss utrolig mye, men får sånn "hva har vi gjort -fikser vi dette?" innimellom... xsmile4

Ja du har sikkert litt fra før av :) dyreste innkjøpet blir vogn, den solgte vi jo selvfølgelig i november ( før vi ble enige om å prøve)

jente 2010 ♥♥
jeg har to vogner og en tvillingvogn.. og alle 3 er kjøpt brukte.. eller den ene fikk jeg strengt talt gratis.. hehe men ønsker meg uro for det har vi ikke.. så det står på ønske lista men vogn er dyrt ja.. men vurdert og se på brukt markedet eller?

Godt å høre at det ikke bare er meg :rolleyes: Alt var planlagt og ønsket, og vi gleder oss utrolig mye, men får sånn "hva har vi gjort -fikser vi dette?" innimellom... xsmile4
Du kommer til å føle det er helt normalt når den vesle kommer :-)

jente 2010 ♥♥

pust med magen så ordner det seg sikkert. blir mange føleser og tanker når mann venter og vente tiden kan dessverre bli veldig lang..

jeg har to vogner og en tvillingvogn.. og alle 3 er kjøpt brukte.. eller den ene fikk jeg strengt talt gratis.. hehe men ønsker meg uro for det har vi ikke.. så det står på ønske lista men vogn er dyrt ja.. men vurdert og se på brukt markedet eller?
Har vurdert brukt, så får vi satse på ay jeg finner en jeg liker :)
Hadde uro til snuppa, men den ble ødelagt,så det ønsker jeg meg :)

jente 2010 ♥♥

Back
Topp