Det lurer jeg på... Vill bli bedre kjent med dere damer.. som jeg sa i sist tråd dette blir nr 5 i rekka..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en del utstyr, men noe nytt må til.. så spørs det veldig på hvilket kjønn det blirhar dere mye av utstyr fra før og eller? har det meste til baby og alt for mye klær hehe
Slik hadde jeg det, alt var så ukjentNummer 1 Kjempespennende og litt skummelt! Andre som kjente skrekkblandet fryd på første?
Har en del utstyr, men noe nytt må til.. så spørs det veldig på hvilket kjønn det blir
jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
Ja du har sikkert litt fra før av dyreste innkjøpet blir vogn, den solgte vi jo selvfølgelig i november ( før vi ble enige om å prøve)jeg vill ut og kjøpe noe til denne og men trenger strengt talt ikke noe.. gud og kjedelig... hehe
Godt å høre at det ikke bare er meg Alt var planlagt og ønsket, og vi gleder oss utrolig mye, men får sånn "hva har vi gjort -fikser vi dette?" innimellom...Slik hadde jeg det, alt var så ukjent
jente 2010 ♥♥
jeg har to vogner og en tvillingvogn.. og alle 3 er kjøpt brukte.. eller den ene fikk jeg strengt talt gratis.. hehe men ønsker meg uro for det har vi ikke.. så det står på ønske lista men vogn er dyrt ja.. men vurdert og se på brukt markedet eller?Ja du har sikkert litt fra før av dyreste innkjøpet blir vogn, den solgte vi jo selvfølgelig i november ( før vi ble enige om å prøve)
jente 2010 ♥♥
Du kommer til å føle det er helt normalt når den vesle kommerGodt å høre at det ikke bare er meg Alt var planlagt og ønsket, og vi gleder oss utrolig mye, men får sånn "hva har vi gjort -fikser vi dette?" innimellom...
pust med magen så ordner det seg sikkert. blir mange føleser og tanker når mann venter og vente tiden kan dessverre bli veldig lang..Godt å høre at det ikke bare er meg Alt var planlagt og ønsket, og vi gleder oss utrolig mye, men får sånn "hva har vi gjort -fikser vi dette?" innimellom...
Har vurdert brukt, så får vi satse på ay jeg finner en jeg likerjeg har to vogner og en tvillingvogn.. og alle 3 er kjøpt brukte.. eller den ene fikk jeg strengt talt gratis.. hehe men ønsker meg uro for det har vi ikke.. så det står på ønske lista men vogn er dyrt ja.. men vurdert og se på brukt markedet eller?