Er dette din

Cathrine_86

Gift med forumet
1,2,3,4,5.. Eller siste fødsel?? Eller ikke helt sikker ennå? [:)]

For min del er nok dette den siste, troor jeg! Sambo sier det er nok med 2! Jeg har egentlig (kanskje) lyst på 3 stk, men når jeg tenker på hvor slitsom dette siste svangerskapet har vært med kvalme, bekkenløsning, halsbrann osv osv, vet jeg ikke om jeg orker å gå gjennom det en siste gang![&:]

Meeeen, om den 3 evt skal komme, så er jo det vertfall 3-4 år til, så har jo god tid på legge bak meg dette svangerskapet, så time will show! Men akkurat som formen er i dette min, NO WAAAY! Hehe! [8D]

Dette blir min 2. men har ikke tenkt å gi meg ennå[:D]
Men en tre års pause blir det nok kanskje før sistemann kommer[:)]

Blir min andre fødsel, men har lyst på en eller 2 til om noen år[:)]

dette blir min andre, håper egentlig på en tredje også, men samboern sier at det er nok med to... så vi får se, kan jo hende jeg finner ut det selv også etter hvert [:)]

Min første, men sambos 3. Vi har snakket om en til, men begynner med denne... Akkurat nå er det jeg som er i tvil, men det er jo fordi jeg ikke er keen på svangerskapet...

Dette er vår 3.og siste.
Sambo ville ha 2 i begynnelsen av forholdet vårt,men når barna begynte å bli noen år fikk vi lyst på en til.[:)] Jeg skulle helst hatt enda en til så vi hadde 2 og 2 som vokste opp sammen, men det får holde nå, har jo venniner som har små barn denne gangen, det hadde jeg ikke sist-begynte litt for tidlig i forhold til dem[8|]

Her er det nr to, og sistemann, det er vi enige om.
Alderen vår tatt i betraktning, og det faktum at jeg ikke er ferdig med skolen før om 2 årgjør at vi gir oss på topp, hehe!
Drømte om 3 barn, i tett rekkefølge, men ting blir ikke som planlagt bestandig.
[:D]

Dette er nummer to, og definitivt den siste. Nå orker jeg ikke flere svangerskap..

det er er nr 2 og vil si det er den siste! har jo selfølgelig lyst på 1 til om noen år men jeg vet ikke om kroppen min klarer 1 svangersakp til eller og jeg selv vil klare det. har no gått snart gjennom 2 svangerdskap der noen er gale med ungen og jeg vet ikke om jeg klarer det her mer. men vi får se hvordan det går. foreløbig no er det her den siste!!!

dette er nr 3 og siste[:)]
har fått beskjed av lege og jm at kroppen min ikkje klarer flere svangerskap.
men 3 er eit tall eg er svert fornøgd med[;)][:)]

Dette er min første og er veldig sikker på at det blir min siste. gleder meg til og se henne men ikke til og få henne ut. 

det er min tredje fødsel mn vi har planer om nr 4 om mangen år!!iallefall d som er planen..hehe[:)]      

min 3 og sambos 1..han sier det er passe nå..men mulig det blir èn til etterhvert[8D]

Dette er min 2. fødsel, men har store planer om flere, men blir nok noen år til neste... Jeg vil gjerne ha 4, men hvertfall 3, mannen sier 3, så vi får se[;)]

ORIGINAL: vimsemams

Dette blir min 2. men har ikke tenkt å gi meg ennå[:D]
Men en tre års pause blir det nok kanskje før sistemann kommer[:)]

Her vil vi ha 4[:)]

Dette er vår 2 og vi er ganske sikre på at det er den siste..

om det mot all forventling skulle vært ønske om en tredje en gang er det LEEEEEEEEEEENGE til.

Back
Topp