Er dette billigere ?

Candykikk

Gift med forumet
tenkte kansje vi skulle prøve noe nytt her i huset..
skal handle i dag, å vi trenger å spare litt inn på mat..

vi pleier å handele på Coop Obs,
men en tanke streifet meg at vi kansje kunne prøve KIWI? altså prøve å bare kjøpe First Price ??

Det meste er billigere enn Coop![;)]

Her handles det på Rema 1000. Absolutt der man får mest for pengene.
Frukt og grønt kjøper vi på Kiwi, pga bedre utvalg.

Vi handler mest på Kiwi og supplerer med Rema 1000...

Det er det desidert billigste for oss...

Vi bruker KIWI endel, men styr unna det skinkepålegget til FP, det er så mye fett i den.
Ellers så kjøper vi skyllemiddel, litt pålegg, saften er god, Kyllingfilèt, boksemat, +++

ja vi pleier å være på rema vi også.. stort sett når vi småhandler..

altid sett for meg at kiwi var så dyrt jeg.. men det er kansje ikke det?

Jeg har også alltid trodd at Kiwi var veldig dyrt, men sammelignet med Rema 1000 så er mange av produktene billigere, samt en får momsavslag på frukt.

Vi har både Kiwi og Rema 1000 nærme, men vi handler mest hos kiwi og kjøper kun småting hos Rema. Syns Kiwi er bedre på mange måter, og kvaliteten på frukten er MYE bedre. Men det kommer kanskje på butikken, jeg er i hvertfall veldig positivt overrasket!

tror vi må handle på Kiwi i dag jeg.. 

Vi handler stort sett alt på Spar og kjøper First Price ting der det finnes! Bruker knappe 6000 i mnd i gjennomsnitt på mat og husholdningsartikler. Vi er 5 i familien (et bleiebarn)

Kiwi og rema vil jeg si er billigst[:D] Når jeg handler på coop så blir jeg alltid ruinert[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Kiwi og rema vil jeg si er billigst[:D] Når jeg handler på coop så blir jeg alltid ruinert[:D]

hehehe .. jeg syns vi får masse på Coop jeg..
Har pleid å handle ei full handlevogn for va 1500 kr å da har vi alt av mat i 1,5 - 2 uker

Nå er det jo bevist gang på gang på gang at rema 1000 er billigst, så jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan si at for MEG er ditt-og-datt billigere..? (alikevell handler jeg ikke der selv[:D]) Enkelte varer kan jo være billigere, men når du handler en hel kurv/vogn er de billigst.. Kiwi kommer ofte ganske langt ned på listen..

ORIGINAL: Candykikk

Har pleid å handle ei full handlevogn for va 1500 kr å da har vi alt av mat i 1,5 - 2 uker

Prøv å handle ei full handlevogn på kiwi eller rema...se hva det blir det[;)] Eneste er at coop har mye større utvalg i div varer...[;)]

Prøv å handle ei full handlevogn på kiwi eller rema...se hva det blir det[;)] Eneste er at coop har mye større utvalg i div varer...[;)]

jeg syns alltid det blir dyrt når vi er på rema.. [&:] skjønner ikke hvorfor ..
men på coop handler vi en del Xtra produkter å på Rema blir det lite landlord som er deres merke.. hmm nei jeg vet ikke jeg.. men i dag skal vi på Kiwi.. ringte samboeren i sta så vi har en plan.. hehe [:D]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Vi handler mest på Kiwi og supplerer med Rema 1000...

Det er det desidert billigste for oss...
sign

Kiwi er billigere enn Coop jaffal[8D] Det har jeg sjekka.. Coop ligge flere kr over på mange varer i forhold til Kiwi[;)]

Og hvilke COOP-butikker er det dere mener.. Coop har mange forskjellige butikk-typer/konsepter, alt fra små nærbutikker til store hypermarkeder (nærmat, prix, extra, mega, obs, obs hypermarked osv).. Alle disse har forskjellig vareutvalg og forskjellige prisnivåer!

ORIGINAL: Maelle

Og hvilke COOP-butikker er det dere mener.. Coop har mange forskjellige butikk-typer/konsepter, alt fra små nærbutikker til store hypermarkeder (nærmat, prix, extra, mega, obs, obs hypermarked osv).. Alle disse har forskjellig vareutvalg og forskjellige prisnivåer!

jeg snakker om COOP - OBS !

Ja det fikk jeg med meg, det var egentlig de andre jeg siktet til.. [:D]
Vi har ikke coop OBS her, vi har Coop Extra- diger deilig butikk med godt utvalg (særlig i allergivennlig mat til lillesnuppa)- sådet blir til at vi handler der selv om det er noen kroner dyrere enn på Rema.. De kronene sparer vi fort inn med fordelskortet og bleieprisen [:D]

Ja det fikk jeg med meg, det var egentlig de andre jeg siktet til.. [:D]
Vi har ikke coop OBS her, vi har Coop Extra- diger deilig butikk med godt utvalg (særlig i allergivennlig mat til lillesnuppa)- sådet blir til at vi handler der selv om det er noen kroner dyrere enn på Rema.. De kronene sparer vi fort inn med fordelskortet og bleieprisen [:D]

ja bonuskortet er veldig bra syns jeg.. [:D] føler liksom at man tjener litt samtidig som man bruker penger

Back
Topp