Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Candykikk
ORIGINAL: *p!nk smile*
Kiwi og rema vil jeg si er billigst[:D] Når jeg handler på coop så blir jeg alltid ruinert[:D]
hehehe .. jeg syns vi får masse på Coop jeg..
Har pleid å handle ei full handlevogn for va 1500 kr å da har vi alt av mat i 1,5 - 2 uker
Kiwi og rema vil jeg si er billigst[:D] Når jeg handler på coop så blir jeg alltid ruinert[:D]
hehehe .. jeg syns vi får masse på Coop jeg..
Har pleid å handle ei full handlevogn for va 1500 kr å da har vi alt av mat i 1,5 - 2 uker
Prøv å handle ei full handlevogn på kiwi eller rema...se hva det blir det[;)] Eneste er at coop har mye større utvalg i div varer...[;)]
ORIGINAL: Maelle
Og hvilke COOP-butikker er det dere mener.. Coop har mange forskjellige butikk-typer/konsepter, alt fra små nærbutikker til store hypermarkeder (nærmat, prix, extra, mega, obs, obs hypermarked osv).. Alle disse har forskjellig vareutvalg og forskjellige prisnivåer!
Og hvilke COOP-butikker er det dere mener.. Coop har mange forskjellige butikk-typer/konsepter, alt fra små nærbutikker til store hypermarkeder (nærmat, prix, extra, mega, obs, obs hypermarked osv).. Alle disse har forskjellig vareutvalg og forskjellige prisnivåer!
jeg snakker om COOP - OBS !
jeg snakker om COOP - OBS !
Ja det fikk jeg med meg, det var egentlig de andre jeg siktet til.. [:D]
Vi har ikke coop OBS her, vi har Coop Extra- diger deilig butikk med godt utvalg (særlig i allergivennlig mat til lillesnuppa)- sådet blir til at vi handler der selv om det er noen kroner dyrere enn på Rema.. De kronene sparer vi fort inn med fordelskortet og bleieprisen [:D]