Er dette billig?

Synes ikke det var spesielt billig. Vaskemidler får du rimelig om du kjøper billigmerker. Vi kjøper alltid Coop, og da koster det 12kr elns for ei salmiakkflaske liksom.

Synes ikke det var spesielt billig. Vaskemidler får du rimelig om du kjøper billigmerker. Vi kjøper alltid Coop, og da koster det 12kr elns for ei salmiakkflaske liksom.

Ja, nå tenkte jeg på de samme merkene da. Vi kjøper ikke billig produkter. Synes mange av de legger igjen belegg, striper eller lukter vondt :)

Var ikke råbillig, men billigere enn om du skal kjøpe det en og en tror jeg. Jeg bruker heller ikke billigmerkene, av samme grunn som deg. Føler jo jeg må vaske over igjen hvis jeg bruker billigmerkene, og da er det plutselig ikke så billig mer :p

Syns det ikke det var så ille pris nei. Men det er så sjeldent jeg ser på prisene i butikken, så helt hva du sparer vet jeg ikke. Men kjekk å kjøpe en hel pakke uansett:)

Var ikke råbillig, men billigere enn om du skal kjøpe det en og en tror jeg. Jeg bruker heller ikke billigmerkene, av samme grunn som deg. Føler jo jeg må vaske over igjen hvis jeg bruker billigmerkene, og da er det plutselig ikke så billig mer :p
Haha! Jeg har det helt likt:p

De har sånn pakke på Europris og, men husker ikkje helt ka den kostet :)

Ja, nå tenkte jeg på de samme merkene da. Vi kjøper ikke billig produkter. Synes mange av de legger igjen belegg, striper eller lukter vondt :)
Vi er ihvertfall veldig fornøyd med de billige ;)

Koster ikke slike flasker fort 50 kr stykket om du kjøper dem separat da? Tror ikke det var så helt gærnt.

Enig! Legger til at de billige produktene sikkert har flere giftstoffer i seg og, ref. den sterke lukta!

Dette så unektelig billig ut! Sånn skulle jeg hatt! :-o

Jeg kjøper vaskepulver og slikt når de har tilbud på europris. Ifjor kjøpte jeg vaskepulver for et år til bare 100kr :P

Back
Topp