Er dette 3 års trass?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Hun har våknet på nettene opptil flere ganger i sikkert 2-3 mnd nå.blir helt utslitt av å løpe sånn på nettene for bare tulle ting.

jeg har sagt det er greit når hun må på do.men hun våkner å roper for hun har mista bamsen,tytten og noen ganger er det ingenting heller.

kommer jeg ikke inn ligger hun å hyler til jeg ikke holder ut lengre(kansje 5 min for jeg er redd hun vekker di andre i huset)

t tillegg,løper hun på do opptil 2 ganger på 5 minutter heeeele dagene!!!også i bhg.har sjekket henner hos legen og alt var i orden der,ikke gjør jeg mye styr utav det heller så det er nok ikke oppmerksomhet hun vil ha heller.

jeg er dritt lei hele opplegget,men vet ikke hvordan jeg skal ta tak i det.jeg har prøvd å være "snill"da jeg kansje trodde hun var redd som mange 3 åringer blir.jeg har vert streng....kremt noen ganger veldig streng.og jeg har prøvd å la vær å si noen ting når jeg går inn!
prøver å ta det opp med henne om morningen men det virker ikke som hun tenkersåmye over det.

uff dette ble langt men håper noen har erfaringer eller tips å dele![&o]

Mi jente på 3 år går også på do maaaaange ganger om dagen og natta.dette har hun gjort siden hun sluttet med bleien for 1 år siden.Tror ikke det har noe med trass og gjøre.
Vi også var til legen og undersøkte,men han fant ingenting.så jeg vet ikke helt hva man gjør med det.

ORIGINAL: murmelmy

Mi jente på 3 år går også på do maaaaange ganger om dagen og natta.dette har hun gjort siden hun sluttet med bleien for 1 år siden.Tror ikke det har noe med trass og gjøre.
Vi også var til legen og undersøkte,men han fant ingenting.så jeg vet ikke helt hva man gjør med det.

snuppa slutta med bleie når hun var 2 år så hun har jo gått leeeenge uten.men i det siste løper hun hele tiden.

men hadde det vert tissing på nettene er det en ting men det er ikke det hun må[&o]men tenkte kansje det kunne være en form for oppmerksomhets greie hun holder på med.men hun erslik i bhg også sier di.

men det me å våkne om nettene tror jeg kansje kan være en 3 års greie??

Back
Topp