Er dette 1 eller 2?

1 baby

ORIGINAL: Maelle

Ser ingen babyer whatsoever [:D]

Ikke jeg heller [8D]

ser ut som det er to stk og at de er eneggede for ser ikke noe skille mellom dem....
vet du hva det er?[:D]

2 stk[;)]

To stk eller?[8D]

ORIGINAL: Maelle

Ser ingen babyer whatsoever [:D]

ikke jeg heller...

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Charlotte_med_spire

Dette er i uke 8 :) Litt dårlig bilde men det var alt legen fikk til..Men glemte å spørr om det var 1 eller 2..
ok..regner kanskje han hadde sagt det til deg hvis det var flere enn en der..[:)]

Kansje han ikke så det selv..hehe..
Ville no egentlig bare være sikker..Og spennende å se hva dere andre mener også da..

Helt klart to!!!

Men man vet jo aldri!

HELT sikkert at legen hadde sakt det til deg om det var tvillinger.

Jeg ser ingenting, kunne like gjerne vært bildet av en hjerne.
Har ikke peiling på slikt, må være ganske tydelig for at jeg skal greie å se hva som er hva på UL bilder[8D][:D]

ORIGINAL: Regan

Helt klart to!!!

Men man vet jo aldri!

BOMBEsikkert.....

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: StinkiStini

ORIGINAL: Regan

Helt klart to!!!

Men man vet jo aldri!

BOMBEsikkert.....

Hvordan i alle dager er det dere ser på det bildet! Jeg ser ikke babyen! Hehe hvor? For meg ser det ut som et foster forfra med armene foran magen

Hvor sikker er en bombe da Lissy? Hehehehe

Jeg har ikke snøring[:D]
Kunne like gjerne vært bilder av et voksent menneske sitt hode for min del. Er blank på sanne ultralydbilder!
3D bilder kan jeg greie, til nøds.

umulig å skjønne noe ut av det greiene der. skulle tro det var de to hvite klumpene der, meeen jeg er ingen gu. erdette innvendig ul?
utvendig skulle man ikke tro det var noe baby. men om det er gelestadiet så kanskje

Ser ut som 2 [:)]

Men legen burde stille dato og klokkeslett på apperatet sitt [8D] er ikke 03/11/02 lenger [:D]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ser ut som 2 [:)]

Men legen burde stille dato og klokkeslett på apperatet sitt [8D] er ikke 03/11/02 lenger [:D]

Jeg og fikk en liten ide om at det kunne være 2..Men sånn som jeg har blitt forklart nå så er babyen den hvite på høyre side og morkaken på venstre side.. :)

Enig ang. apparatet ja..Sikkert ikke så mye i bruk..

Du får bare spørre JM om hun hører 1 eller 2 hjertesalg når du skal dit [:)]

gratulerer så masse med spiren(e) iallefall [:D][:)] Kos deg i svangerskapet.

ser ut som to...

Back
Topp