Er det..

[trultemor]

Elsker forumet
... varmt eller er det VARMT??!!?!

tror det er ganske så................................................. V A R M T !!!

ORIGINAL: valentinesbaby

tror det er ganske så................................................. V A R M T !!!

her og!!! vi holder oss inne i dag vi.

ORIGINAL: tonemoren

Her regner det og gradderstokken viser hele 8 grader[:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: JaNuAr07

ORIGINAL: tonemoren

Her regner det og gradderstokken viser hele 8 grader[:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@]

Hvor bor du da?

Det er HÆRLIG!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: Solvit

Å jeg koser meg i varmen. DEILIG! [:D] Vi må ikke klage for da blir det kaldt igjen!!!

Jeg klager ikke, jeg synes det er deilig jeg også! Men blir bare litt medtatt av og til. Men kmalldeilig, det er det!! [:)][:)]

det er VAAAAAAAAAAAAAAAAARMT

Det viste 41 grader på måleren hos meg istad[&:] Inne her er det 33 grader, mini og jeg har evakuert ned i kjellern hvor det er kjøligere.[:)]

kjempe deilig med sol og varme, synd at jeg er inne nå.. skal ut snart og grille i terrassen...... nam nam.... kos deg

Vi også har det varmt inne. 30,4 inne og 26,6 ute i skrivende stund. Heldigvis har vi det noe svalere på soverommene, men jeg har dratt ut dyna fra trekket og ligger bare med dynetrekket over meg.

Back
Topp