er det....

Ja...det kan jo være mange tanker? Men jeg føler meg veldig avslappet, så jeg vet ikke helt!

Men i natt våknet jeg med skikkelige mesnsmerter, og da ble jeg jo litt bekymret! Vil jo at denne lille spiren skal holde seg der inne i magen, nå som den endelig har kommet inn!

Grattis med en god natts søvn da..selv om 01-06 ikke er så altfor lenge!

Klem, m

jeg tror jeg våkner mange av gangene, fordi puppene er så ømme, så når jeg snur meg våkner jeg...ellers ofte at jeg må på do. andre ganger vet jeg ikke hvorfor...

søvn..........hva er det.......????[&:]

Jeg vet alt om å være bekymret når man kjenner "menssmerter" tidlig i svangerskapet, hadde det spånn i næremere 2 mnd (med blødninger). Du kan jo snakke med legen, å uttype dine bekymringer å si at det går utover din hverdag. Det han kan gjøre da er å sende deg på en tidlig UL, sånn at du blir roligere. At du rundt uke 6 kan få bekreftet at det er liv & røre der inne.

Det var KUN det som hjalp meg, legen prøvde alt annet først...men det funket IKKE!

Klem

Ja, jeg husker jo at du blødde og hadde vondt! Skikkelig traumatisk! Jeg har bare vondt, blør ikke! Og jeg tviler på at jeg får noe særlig hjelp hos legen, for jeg fikk ikke time før den 23. februar, Før det var det ikke noen vits sa de, og i tillegg fikk jeg time hos jordmor en måned etter det igjen! Synes det er veldig lenge å vente, for å få vite om alt ser bra ut.

Men, men, hvis jeg har MYE vondt framover, så tar jeg kontekt med legen igjen..eller ringer Volvat, for der veit jeg at jeg får hjelp!

M

ja desverre så er det sånn at man MÅ stå på selv, det er ikke mye "gratis" hjelp å få i sykehus Norge i dag...det er litt slitsomt! Men det er jo en hel mnd til du skal til legen da [&:]

Om du klarer å holde deg til da, så kan du i alle fall da (om du enda har smerter) klage masse, syte å hyle [;)] Da MÅ de jo...ehhh kansje høre etter. I alle fall sette opp time hos jirdmor FØR slutten av Mars.

Ja gud det va uholdbart leeenge til [:@]

Kathrine

Takk, takk!

Jeg skal stå på hvis jeg blir skikkelig bekymret! Enn så lenge tenker jeg bare at smertene er et graviditetstegn, og at det går greit...hadde jo vondt fra den dagen jeg oppdaget det! Men blir det verre, så skal jeg stå på mer!

Men synes det er såååå lenge til jeg får bekreftet at jeg virkeøog er gravid av en fagperson! Har testet flere ganger...blant annet i går, og testene er positive hver gang!

Snakk om å ha vanskelig for å tro på det man ser[:D]

Klem, M

Ja det blir sånn...men snakk om å være onsket gravid da!

Klart det sikkert ikke er noe "galt" men kroppen som bare gjør seg klar til det den skal gjennom!

Ha en super dag videre *kleeeeeeeeeeeeeem*

Kathrine

Stooooor klem tilbake til deg, vennen! Håper dagen din blir superfin!

Monica

Back
Topp