er det....

lilletrille84

Forelsket i forumet
flere som sover dårlig? våkner flere ganger i løpet av natta jeg....kjipt...

ja,er ikke noe greit. våkner hver time hele natta i perioder jeg.. slitsomt[&:]

Huff, har allerede begynt å sove dårlig jeg!

Håper det bare er en liten periode og at det går over etterhvert!

Er jo ikke trøttere enn før foreløpig, men blir vel det hvis det er sånn at jeg ikke får sove skikkelig om nettene!

Lykke til med søvnen alle sammen!

Klem, M

Søvn....Hmmm [8|]

ukjent her [:(]

her også, den blir dårligere med tia. før var dett aldri noe problem *sukk*

jeg sover ikke så godt for tiden nei.. kan ligge i timesvis uten å sovne, eller jeg kan sovne, så våkner jeg midt på natten igjen og ligger våken en time eller to.. litt trøtt om dagen da..

hoff, ja...sover nesten ikke om natten...og om jeg sover litt er jeg jo så støl i magen når jeg står opp..PAIN!!![:@]

Sover som en stein helt til kl 05:00 da må jeg sånn tisse.. Men jeg sover ellers hele natta.. Stakkars dere som ikke får sove, det må være slitsomt.. Håper dte blir bedre. [:)]

jeg sover kjempe dårlig om nettene,har så jæ.... bekkenløsning,så bare jeg snur meg i sengen så er det en hel operasjon. vekker samboeren med all stønningen og hoppingen, nei no er jeg lei,vil sooooove

når jeg skal på do så må jo samboeren nesten sparke meg ut av sengen,kommer meg jo ingen vei.[&o]

Jeg sov dårlig frem til uke 9-10, nå sovner jeg med en gang jeg legger hodet på puten og våkner ikke før den fordømte klokken ringer.

Jeg har tidligere gått til søvnbehandling og det viktigste en kan gjøre for å få et fast og godt søvnmønster er å stå opp og legge seg omtrent til samme tid hver dag (også i helgene). Må man sove på dagen, så ikke sov mer enn max et kvarter, ellers kan kroppen komme skjevt ut.

Og for de som sier at man bør sove når man føler for det: det er greit for dem som allerede sover godt og ikke har noen problemer, men for de som sliter, så er det ikke noe lurt. Dette har jeg fra Norges eneste ekspert på søvn, altså!

det gjør jeg også![:'(]

å jeg har stor problemer med å sovne igjen når jeg våkner!

Jeg slet i julen når døgnrytmen var i utakt, men når jeg klarte å snu døgnet tilbake ble nattesøvnen grei igjen også. Men våkner mye mer nå enn tidligere da. Det er kjedelig - også hater jeg å gå ut av den varme sengen fordi jeg mååååå på do[;)]

er våken stort sett hele natten blir jo kansje 3 timer men ikke mer og ligger bare og snur meg så jeg sliter der!håper det snart er over!do besøk er også et ork har et stykke og gå nesten lyst på potte ved siden av senga!

er våken stort sett hele natten blir jo kansje 3 timer men ikke mer og ligger bare og snur meg så jeg sliter der!håper det snart er over!do besøk er også et ork har et stykke og gå nesten lyst på potte ved siden av senga!

kjenner igjen denne ja!! sover litt mer enn 3 timer, men ikke sammenhengende!
plagsomt! [:'(]

det er drit kjipt:( våkner mange ganger i løpet av natten ejg og. pluss det slår aldri feil at jeg får krampe i leggene hver JÆVLIg natt.

bruker å våkne minimum 2 ganger per natt(da må jeg på toalettet).kjiiiiipt!

[:D]Sover som en stein jeg... Og har enda ikke våknet pga. toalett besøk eller noe!
Litt rart egentlig,for på dagen må jeg jo tisse en gang i timen[:)]
Har vært oppe mange ganger i natt da, men det er mamma-radaren som slår til.
Jeg våkner ikke av sirener,torden ,bilkrasj utenfor vinduet.. Men gi meg et sykt barn,og jeg spretter opp hver gang det ynker seg[:D]

Æsj!! Nå har jeg sovet skikkelig dårlig de siste nettene! Våkner og får ikke sove igjen!

Har i allefall løst porblemet mitt med at jeg fryser, så det er ikke derfor jeg ligger våken, men blir så irritert når jeg ikke får sove!! men, men...foreløpig har jeg ikke så mange andre ubehagelige tegn på graviditeten, så jeg skal ikke klage så mye!

Ønsker dere lykke til med nattesøvnen, jenter!

Klem, M

Kansje kroppen din er i total spenning, å at du derfor tenker for mye???

Jeg har sovet fra 01-06 i natt, lengste i strekk i 2006 [&:]

Klem

Back
Topp