Er det...

Jeg er sykemeldt dessverre. Har ikke jobbet på godt over en mnd. Har hatt hyperemesis, alvorlig svangerskapskvalme og vært innlagt på sykehuset for intravenøs behandling. Nå nærmer uke 12 seg og jeg har det bedre, men jeg er veldig trøtt og har lite å gå på.
Forige svangerskap fikk jeg svangerskapsmigrene etter kvalmen og jeg mistenker at den er på vei.... Dag tre med hodepine nå.
 
Jeg er sykemeldt på grunn av migrene. Skal prøve å jobbe gradert neste uke og se om det går greit. Håper migrenen slipper taket når jeg når uke 12.
 
Jeg er sykmeldt 40% pga svangerskapskvalme.. Merker stor forskjell de dagene jeg er på jobb, så tror nok jeg må være mer sykmeldt fremover.. Har en veldig stressende jobb og det hjelper ikke akkurat på kvalmen.. + diverse lukter (jobber på sykehjem)
 

Jeg er også sykmeldt pga kvalme, hodepine og svimmelhet :(

Vært hjemme i 4 uker nå, skal til legen igjen den 30 april. Håper jeg kan begynne og jobbe igjen snart =) 

 
jepp, 100%
 
Huff! Føler med dere! Jeg er i fin form og jobber fullt :) God bedring alle sammen.
 
100% sykemeldt.
Har alt for fysisk og stressende jobb så venter på tilbakemelding ang. tilrettelegging.
Noe jeg vet ganske sikkert de ikke kan. =/
 
Ser vi er flere i samme båt her. Har vært sykemeldt i 4 uker nå og mistenker videre sykemelding en stund fremover. God bedring til dere alle!
 
I am, 100 %. Vært i to uker og har en uke igjen. pga kvalme, trøtthet og utmattelse. begynner å bli bedre så skal bli greit å begynne på jobb igjen. Men har en liten bekymring da: Bekkenet har begynt å krangle veldig, skal ikke gå så veldig mye før det skjærer seg så er litt bekymret for å jobbe igjen. Har en jobb hvor jeg står/går hele dagen...
 
Back
Topp