Er det....

Spørs om det er så mange igjen..jeg er fra Nærbø da, er det godt nok?[8D]

Bryne her. Litte nærmere enn Anisen så om hun er god nok må vel jeg også funke [8D]

Sandnes[;)]

Hehe....Går greit med Jæææren og [8D][;)]

Men Mo....Kommer du på besøk Maik1?! [;)]

Jeg og Hannah Marielle har akkuratt flytta hjem til Rogaland [:D]

Noen som har lyst å leke med oss? Vi er hjemme hver dag - Har ikke barnehageplass [:D][:'(]

Jobber hver dag jeg [&o] men finner gjerne på noe uten om arbeidstid en dag [:D] har ikke bodd her mer enn ett drøyt år selv så alltid gøy å treffe noen nye fjes [;)]

ORIGINAL: TePa

Jobber hver dag jeg [&o] men finner gjerne på noe uten om arbeidstid en dag [:D] har ikke bodd her mer enn ett drøyt år selv så alltid gøy å treffe noen nye fjes [;)]

Forhåpentligvis begynner jeg og å jobba snart :) Får bhg plass 28 feb :)

Men alltid gøy å treffe noe nye :) Så det er kjempekoselig [:D][:D]

ORIGINAL: Jane25

ORIGINAL: TePa

Forhåpentligvis begynner jeg og å jobba snart :) Får bhg plass 28 feb :)

Men alltid gøy å treffe noe nye :) Så det er kjempekoselig [:D][:D]

Er ikke vanskelige med det vi altså [:)] Er aleine hjemme til langt ut i neste uke regner jeg med så kan godt finne på noe i helgen om du vil og kan [:)]

Noen som har lyst å leke med oss? Vi er hjemme hver dag - Har ikke barnehageplass [:D][:'(]

åååh, kan vi ikke få til et treff i helga eller noe da? Bryne er vel nærme for oss alle??[:)]

JA [:D]
ORIGINAL: Anis

åååh, kan vi ikke få til et treff i helga eller noe da? Bryne er vel nærme for oss alle??[:)]

Back
Topp