Klart dere ikke er slemme med hverandre og alt det der, det har jeg aldri trodd. Vi kan også være frustrerte. Mye går nok på definisjonen av krangling og. Jeg kan fint bli frustrert når han glemmer å lukke kjøleskapsdøra for 14.gang den uka. Da setter vi oss ikke ned med tebriks og kakao og snakker rolig om det mens vi holder hender, haha.Aldri redd for å ta opp en eneste ting jeg heller, og vi er også snille med hverandre og tar hensyn til hverandre selv om vi krangler i blant.
Jeg mener det å kunne bli sint på sin partner er like greit som å være glad. Sint følelsen er like viktig følelse som alle andre følelser.
Kunne ikke jeg blitt sint på min mann så hadde jeg heller ikke vært trygg på han, men å ha ett forhold der alt må diskuteres saklig, der man må sette seg ned meg kaffekoppen og snakke det ihjel da hadde jeg flyttet av kjedsomhet. Ingenting er bedre enn å ut litt damp og friskluft inn i forholdet! Men det betyr ikke at vi er slemme med hverandre aldri klarer å kommunisere med hverandre og krangle er kun de gangene vi snakker sammen som mange tror![]()
Men det som er så fint er når man finner den personen som passer deg og ditt temperament, og gir deg den motstanden du trenger for å gjøre hverdagen interessant. Her møter jeg så mye motstand fra feks eksen, at å ha det på hjemmebane hadde blitt for mye.