Er det virkelig sant? :)

Spireknoppen

Blir kjent med forumet
Testet en veldig svak billigtest rundt 11 dpo, nesten usynlig strek. Et par dager etterpå testet jeg igjen og det kom opp et fint blått kryss, to dager etter det måtte jeg ta en cb digital, som viste "gravid 1-2" Magisk følelse!! :)  Klarte nesten ikke å ta det innover meg. Som dere sikkert vet, er det vel nesten ikke annet man tenker på. Tok med meg to teskjeer fra kantina på jobben her om dagen, kan bli vanskelig å holde det hemmelig hvis det skal fortsette slik :p hehe! Jeg har hatt veldig ømme pupper, halsbrann og murringer nederst i magen, samt at jeg er veldig oppblåst. Men det tar liksom ikke av, om dere skjønner. Gleder meg til å få det helt 100 % bekreftet hos lege. Kan liksom ikke tro det helt før det. :)
 
Gratulerer så mye :-)
 
morro :) har dere prøvd eller er det overaskelse? :)
gratulerer så mye :)
 
gratulerer
 
Gratulerer så masse!! 
 
Gratulerer! Jeg tok også en tidlig test på 11 dpo og fikk en svak strek. Streken ble sterkere etterhvert som jeg nærmet meg ikm og dagen etterpå. Er helt fantastisk å se de to strekene :D
 
Gratulerer
 
Takk alle sammen, og gratulere til dere også! :)
Vi prøvde i ca ett år for et par år siden nå. Det klaffet aldri og pga jobbsituasjonen la vi det litt på hylla. Hadde tenkt å prøve igjen snart, og var vel fullstendig klar over at det kunne skje, men hadde liksom mistet håpet litt. Før formell start denne gangen så satt den gitt ;) Hvordan er det med dere, klarer dere å ta det innover dere, eller må dere helst få det bekreftet fra lege først? :)

 
Back
Topp