er det virkelig så mange

j02j06g09g13

Elsker forumet
måter å regne ut termin på?
Var jo som sagt hos gyn i går, og han satt termin til 27.mai og at jeg var 9+0 uker, i følge bv er er med termin 27mai 8+6 og ifølge tickerene 8+4

Så dt skiller jo noen dager mellom de. Går jo ut i fra gyn assa, men i følge bv og et par kalkiser til ville ved 9+1 som jeg er i dag, termin bli 25mai..

mange tickere føler andre måter å regne på, som 40+0 mens i norge bruker vi vel 40+2, mens noen bruker 40+3... ellers så vet ikke jeg hva det kan være:p

Hr oppdaget forandringer jeg også ja, så blir spennende å få termin til legen og ul.

Sist gang jeg var gravid var menstermin og ul termin den samme... 

Selv om det i det store ikke har så mye å si, så blir det litt viktig for oss gravide. Merker det ihvertfall på meg selv.  hehe

blingbling skrev:
Hr oppdaget forandringer jeg også ja, så blir spennende å få termin til legen og ul.

Sist gang jeg var gravid var menstermin og ul termin den samme... 

Selv om det i det store ikke har så mye å si, så blir det litt viktig for oss gravide. Merker det ihvertfall på meg selv.  hehe

Ja spiller ikke såå store rollen sånn egentlig, men jeg liker å ha ting under kontroll og vite hvorfor noen gjør sånn og noen gjør sånn. hehe

Den ordentlige terminen får jeg i desember, så blir gøy å se hvilken dato jeg blir satt til da. :D

De regner ut litt forskjellig har jeg sett ja.. Ville også brukt "UL terminen":)

De regner ut litt forskjellig har jeg sett ja.. Ville også brukt "UL terminen":)

Back
Topp