Er det virkelig noe der..

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Jeg føler igrunnen alle som er på stadiet som jeg er nå (uke 6+2 i skrivende stund) Er proppet full av symptomer.
Alle er inkl meg selv i tidligere svangerskap.
Tidligere svangerksap har vært fulle av forstoppelse, hodepine, kvalme og trøtt, trøtt, trøtt.

Har jo lagt tre bak meg, og alle tre resulterte til tre skjønne barn.

Men denne gangen har jeg ekstremt lite symptomer, kan få et snev av kvalme, men ikke noe mer enn "vanlig" opplever at jeg er litt svimmel om jeg reiser meg fort men ser ikke på det som et gravid symptom.

Jeg er oppblåst da, det er vel det eneste jeg kan utpeke som symptom, pluss mangel på mens.

Siden dette svangerksapet er så annerledes enn de tre andre blir jeg redd og bekymret.

Nå skal det også nevnes at kroppen min er ekstrem annerledes enn når jeg gikk med mine tre andre, det er blandt annet 65 kilo som skiller meg fra startgravid nå, versus 3. svangerskap.

men det skal da ikke ha noen påvirkning på symptomene?

Jeg har tatt tester...flere tester...
Og digital har vist 2-3 to ganger... burde vel fått 3+ siste gangen, tok den når jeg var 5+3 men tok den på dagtid kort tid etter jeg hadde tisset så ingen krise der.

Men alle testene har vært enstydige...gravid sier de alle :)

Det er en blanding av skrekkblandet fryd, jeg vil så gjerne bare glede meg, men en del klarer rett og slett ikke å tro det... er jeg virkelig gravid, kanskje det bare er lureri?

Vi har aldri klart på første forsøk før, og nå har jeg både helt tilfeldig mistet spiral OG blitt gravid på første forsøk?

Bah, mange tanker, ingen svar.
jeg trenger igrunnen bare et klapp på skuldra og noen gode ord..

Dette går nok kjempe fint :-) Jeg hadde inntill et par dager siden: ingen som helst symptomer, og jeg er snart i uke 8 ;-) Ta tiden til hjelp - plutselig kommer de som lyn fra klar himmel :-)

Eller nyt det og tenkt hvor heldig du er som muligens slipper "billig" unna. Og med 3 barn fra før - trenger du alt overskuddet du kan ha ! :-)

Lykke til:-)

Både svimmelhet, sterke, positive tester og oppblåsthet er jo klare symptomer! Dette skal nok gå helt fint :)

Ikke bekymre deg :) Jeg hadde ingen kroppslige symptomer sist, enda jeg gikk med tvillinger. Fikk selvsagt ikke mens, men ellers ingenting. Fikk litt vondt i puppa rundt uke 13-14 bare...

Dette får så fint så ;) etter jeg fikk påvist vitamin D mangel så sitter jeg bare igjen med ett symptom selv å det er ømme bubs :) å stikkninger i sidene

Jeg har jo vert gjennom det samme som deg.
Begge mine andre svangerskap hadde jeg å masse symptomer.
Jeg har virkelig troen :)
Å snart sitter vi her med store mager alle sammen :D

Jeg er 6+3, og jeg har heller ingen kroppslige symptomer. Føler meg ikke gravid og kan lissom ikke forstå at jeg er gravid :P Selvom testene ble mer og mer tydelige så har det enda ikke gått helt opp for meg tror jeg :)

Går vel opp før meg på første tidlige ultralyd :P

Takk jenter :)

Dette var akkurat det jeg trengte. Så Wenchus skrev det så fint på en annen tråd.
Akkurat nå er jeg gravid, og det skal jeg tillate meg å være glad for.
Jeg er uendelig takknemlig og lykkelig for å få oppleve dette en gang til.
Og den følelsen skal jeg tillate meg å kjenne på... for slik at der nå er det igrunnen ingenting som tilsier at jeg ikke er det.

Jeg også har hatt litt noia pga lite symptomer nå i starten, mest pga at hadde en MA høst, men ingen svangerskap er like og som de andre har sagt, så går det nok helt sikkert bra, bare nyt at starten denne gangen går litt lettere enn de andre gangene:) Den siste uka har kvalmen kommet til gangs her hos meg, angra nesten litt på det nå at jeg håpa på rikelig med symptomer denne gangen for å ikke være bekymra for en ny MA.:sour:

Her var det bare tilfeldigheter som gjorde at jeg testet... Er litt kvalm innimellom om jeg ikke er flink å spise og jeg har fått pupper! , det er de eneste symptomene jeg har... ;) kan vel egentlig bare være glad vi ikke har så mye symptomer :D

jeg er 7+1, og har ingen symptomer :) Eneste jeg kan merke er litt murringer nederst i magen et par / tre ganger om dagen. uke 6 hadde jeg ømme bryster, men det har gitt seg.. ingen kvalme enda! dette er mitt første svangerskap, så er litt smånervøs selv for at det å ikke ha symptomer ikke er bra.. men må bare ta en dag av gangen tenker jeg! :)

Back
Topp