Er det virkelig mulig???

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Er i dag 11+3, og har i flere dager kjent liv der nede..... Er det virkelig mulig å kjenne det så tidlig?? Måten jeg kjenner det på er at av og til å er det noe (eller noen) som dytter borti/eller stryker langs ved urin-blæren.  Første gang jeg kjente det, var på fredag, da var jeg 10+6

Er det noen andre som har kjent noe lignende?? Og er det i det hele tatt mulig??? Føler det er alt for tidlig å kjenne noe liv... Men selvsagt VELDIG gøy om det er den lille spiren..
 
Jeg kjente første gang på lørdag da var jeg 11+5 og jeg trodde det bare var hodet mitt som var litt fortuttla :) MEN så kom mandagen og da fekk eg 3 dytt etter hverandre, og da var jeg ikke i tvil om hva det var jeg kjennte. Har hatt mye fantomspark etter sist fødsel, men de var ikke i nærheten lik på dette :) Så ja, det er fullt mulig. Leste litt om det og der stod det at hvis babyen låg med føttene ut mot navelen så var det mulig å kjenne det :) VELDIG deilig følelse :)
 
Er jo veldig tidlig, men det kan jo være det du kjenner ;) Du vil nok bli sikker etter hvert som dagene går og det du kjenner blir sterkere. Hvis det forsvinner er det vel mest sannsynlig noe annet...
 
Kjente aldri noe før de kjentes utenpå jeg, så jeg har ikke trua på å kjenne noe før juletider denne gangen heller!
 
Back
Topp