Er det virkelig mulig?!

oek

Flørter med forumet
Nå er jeg på intens jakt etter en kopp fra MAM som egentlig er tatt ut av produksjon. Jeg fant nylig ut at den finnes i diverse nettbutikker i andre land, og tenkte å kjøpe meg et par til, fordi det er den eneste koppen som ikke lekker, har stooor åpning når jeg skal lage velling, og som er god å drikke av for sønnen min. 

Så etter å ha funnet ut at enkelte av nettbutikkene kun sender innenfor sitt eget land, så rotet jeg meg inn på en nederlands side av alle ting, og fant koppen jeg er ute etter. Nå er jo bare problemet at jeg ikke vet hvordan jeg putter den i handlekurven. Chrome nekter å oversette siden, så ja, da må jeg liksom gjette meg frem til alt, men sålangt har alt gått galt.

Noen som vet om andre sider jeg får kjøpt denne koppen, evt Small and Smart koppen som er av samme type?

Merker jeg blir desperat nesten.. 

Fant ut at de ikke sendte til Norge.. Men fant en side på gresk? er visst ingen sider som vil oversette seg i dag..

Hvis du hadde forklart litt mer hvilken du er ute etter, så kunne du fått lettere hjelp :)

AnaBanana skrev:
Hvis du hadde forklart litt mer hvilken du er ute etter, så kunne du fått lettere hjelp :)

Den ene koppen heter MAM No mess no stress og den andre heter MAM Small and Smart og de ser sånn her ut:

risosu skrev:
fant den på flere nederlandske sider, men ingen av de sender til norge.. typisk da

Ja, skikkelig typisk.. Har vært innom alle språk nå, tror jeg, og de er like "egoistiske" alle sammen. Men mulig jeg kanskje forhåpentligvis klarte å finne en som sender til Norge nå.. Hvis jeg er veldig heldig..emoticon

Ja, jeg har prøvd den koppen. Har en av den, men liker den ikke.. Alt blir helt feil når jeg skal skru på lokket og formen på koppen blir skjev i forhold til tuten osv. Også er det mye vanskeligere å vaske den tuten.. 

Men jeg klarte omsider å få bestillt to store kopper og en liten kopp på den greske siden. Puh, for et slit det var å manøvrere seg frem der, men fikk etterhvert oversatt noe av det, så det hjalp jo veldig. Alt i alt ble det 28,5 Euro, så bittelitt dyrt var det jo, men ikke verre enn at jeg har råd til det denne ene gangen. emoticon

MaLu skrev:
Sjekk på ebay :-)

Haha, søren at du sa det nå og ikke i stad! Der hadde jeg garantert funnet det billigere og sluppet å kave meg frem på hver side! Følte meg smart nå, ja.. 

Her er forresten sida jeg bestillte fra http://www.healthzone.gr/gr/

Back
Topp