Er det virkelig ingen her inne?

Lollimoi

Betatt av forumet
Er alle på facebook for tiden? Det skjer jo ingenting her:-( Kjedelig for den som har masse fritid om dagen...
 
Jeg synes det er veldig synd at det ikke er noe aktivitet her inne :-( Jeg er ikke på fb gruppa av den grunn at jeg ikke vil publisere hvem jeg er og navnet mitt til mennesker jeg faktisk ikke kjenner. Derfor synes jeg dette forumet er greit, så kan man jo heller bli nærmere kjent med de man vil.

Her skjer det dessverre fint lite...
 


Fitness skrev:
Jeg synes det er veldig synd at det ikke er noe aktivitet her inne :-( Jeg er ikke på fb gruppa av den grunn at jeg ikke vil publisere hvem jeg er og navnet mitt til mennesker jeg faktisk ikke kjenner. Derfor synes jeg dette forumet er greit, så kan man jo heller bli nærmere kjent med de man vil.

Her skjer det dessverre fint lite...

Samme her...
 
Jeg titter innom nå og da, men skjer jo lite her nå, mye mer liv på et visst annet sted. Men det er jo opp til hver enkelt hva man vil.:)
 
Jeg er her inne, men ikke hver dag, og dessverre ikke så aktiv. Er ikke på FB gruppa av de samme grunner som oppgitt over her.
 
Jeg er stortsett innom en gang om dagen, men har hatt lite tid i det siste til å skrive noe særlig. 
 
Jeg titter innom daglig:)
 
Ja, det er ikke særlig til liv her inne. Jeg har ikke facebook, så for meg er det et enkelt valg å være her inne:-) Men når det er så lite liv så er det i grunn veeeldig kjedelig...
 
jeg er her!
 
jeg er her, men har vært vekke en liiiten stund nå, men im back now 
 
Det var da noen her selv om det er svært så stille:-)
 
Back
Topp