Er det virkelig bare meg som...?

Nope, du er ikke den enesteVi lager julegavene selv i år. Pyntet glass med hjemmelaga karameller i. Og telys-glass som er pyntet med lys i. Enkelt og greit! Og materialene skal ikke kjøpes før i slutten av denne mnd`en. Går så bra så.

Jeg er faktisk i gang. Første gang jeg har begynt tidlig. Har planer om det hvert år, men ender som regel opp med å begynne uka før julaften. I år SKAL jeg være ferdig med så å si alt som heter gaver før 1 des. Og heller nyte den mnd for engangs skyld i stedet for å bare stresse

Jeg har kjøpt en gave som jeg tilfeldigvis kom over på postkontoret:P

Ellers skal jeg ikke kjøpe flere gaver. Det blir kalender på slekta, og venner har jeg ikke:P

Jeg bare kikker så lenge :D
har det meste av julepynt, men skal ha et par puter og kanskje et par nye gardiner på kjøkkenet :) Ellers er jeg ganske fornøyd med det jeg har :)

OdaM skrev:
.. IKKE har startet julehandelen enda? Null gaver, pynt, kalendergaver osv. :-)

(Starter til helgen da.. men føler jeg er seent ute i forhold til alle andre)

Jeg har i hvert fall skaffet bare tre julegaver, men ingenting annet! :(
Ser fram til å prøve å rekke alt neste gang vi er i storbyen :) Stakkar mannen min som skal være med! Haha :P

Vi er langt i fra begynt på noen ting som helst

Njaei, jeg har heller ikke begynt. Alltid ute I siste liten (og det har på en måte blitt tradisjon :), men jeg har planer om å sette I gang til helgen.

Back
Topp