Er det virkelig bare meg som...?

OdaM

Elsker forumet
.. IKKE har startet julehandelen enda? Null gaver, pynt, kalendergaver osv. :-)

(Starter til helgen da.. men føler jeg er seent ute i forhold til alle andre)

Jeg har ikke starta enda. Har ikke råd til det enda og flytter 1.desember så gidder ikke kjøpe noe mer før vi har kommet på plass : p

Jeg har kjøpt 5 ruller med gavepapir. Thats it. Ingen gaver til å pakke inn i papiret da

Jeg har gitt venninnen min i oppdrag og tegne D, så jeg kan kopiere den opp og ramme inn som gave til hele familien...
Lengre har ikke jeg kommet :P

Ikke snakk om julegaver! får helt vondt i kroppen når jeg tenker på alt som må handles inn! :P Jeg har kjøpt gavepapir og silkebånd... gaver? nei :P

Jeg har ikke gjort noe enda.. Ser ikke helt behovet for å starte allerde. Ikke har jeg økonomi til det for tiden heller for så vidt :P
Jeg tar julekalender greier rett før 1 desember og så tar jeg julegaver og alt det der uti desember. Synes det er koselig å ta slikt da når det er jul overalt. Er ikke jule tider i mitt hodet enda :)

Jeg har bare kjøpt gave til samboeren min, og den har han allerede fått (det var et så bra tilbud at vi måtte slå til), ellers har jeg ikke en eneste gave, men er i gang med å "brain storme" hva jeg skal kjøpe, personlig er det den vanskeligste biten, finne ut av hva jeg skal gi bort, selve handelen går kjapt unna når man vet hva man skal ha..

Jeg har kjøpt ti julegaver og pakket inn åtte av disse, pakket 20 av 48 kalendergaver, kjøpt inn tre bursdagsgaver som også skal gis i desember, bestilt tre julegaver som jeg venter i posten og handlet gavepapir og silkebånd, skrevet liste over hva alle skal få, laget ønskeliste for meg og ungene som er distribuert til mor og svigermor, begynt å rydde i kjelleren for å få plass til julegjester (stort arbeide!) og planlagt det aller meste, egentlig... 

MEN - dette er høyst unormalt for min del. Jeg pleier løpe rundt som en hodeløs kylling i midten av desember og ender som regel med å kjøpe dyrere ting enn jeg har råd til, fordi jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe... I år skal mannen reise mye i tiden fram mot jul, så jeg blir alene med tre unger og da er det enklest å få unna det jeg kan på forhånd :-D

Jeg er igang! :)

jeg liker å gjøre alt i desember jeg, og ville vanligvis gjort det, i fjor startet jeg 17.12! 

men. ... .. jeg er sykemeldt. og jeg har bekkenløsning som sikkert vil være mye verre i desember, da vil jeg være høygravid også ... så jeg er ferdig med alt nå :-D

Nope, you're not the only one. Har ikke begynt selv enda. Det eneste jeg har begynt med er å tenke ut hvem som skal ha hva. Det er liksom den vanskeligste prosessen synes jeg.

Jeg er i full gang! :)
Håper på å være ferdig innen neste uke.

Jeg er langt på vei. Og følte jeg lå godt av.
Men så slo det meg at første søndag i advent er om 2,5 uke.... da ble jeg brått litt stressa:P

Jeg har pakket inn nesten 3 julekalendre, masse gaver, og laget en masse gaver. Men fortsatt gjenstår en del hjemmelagde gaver og vasking...

Jeg har 3-4 julegaver igjen, resterende 15 er fikset, så da er det kun noe småtterier igjen heldigvis :) I år er jeg 1 1/2 mnd tidligere ute enn i fjor, utrolig deilig! De er også pakket inn. Nå er det julekortskrivinga som står for tur, samt å sende en del av gavene, og så kan egentlig desember bare komme. Og hele desember skal gå bort til prematurstrikk til Amanda-prosjektet, så får de små på nyfødtintensivadelingen Ahus det godt og varmt i jula :)

Startet for noen mnd siden med gavene, men det er for å spre utgiftene ut over mer tid enn bare en mnd. Så er rent av praktiske årsaker at jeg starter tidlig.
Og det er verdt det. Kjipt å bruke "hele" desemberlønnen på julegaver, etter at regningene er betalt. 

Har kjøpt 1 gave av 17 hehe

Jeg venter vanligvis til midten av desember, men i år har jeg faktisk begynt allerede. Har bestilt gave til foreldrene min, svigers, søsken, to av venninnene mine, farmor og farfar og til datteren vår. 
Jeg måtte få spredt det litt i år, for vi trenger alt av julegardiner, pynt etc. for vi har flyttet inn i egen bolig i vår, så har ingenting av julesaker.

Har ikke begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe en gang...
Graviditeten har liksom vært altoppslukende siden formen har vært så dårlig.

Siden dette er vårt første barn, er det jo bare øvrig familie som det trengs å kjøpes gave til. Så har gitt beskjed at gaver fra oss blir det nok, hvis ikke blir det evnt et barnebarn/niese på de. Så får heller julegavene komme senere...  Noe alle bare gliser av 

Er ikke mye igang jeg heller, har kun kjøpt kalendergaver til Sofe(siden det begynner jo fra 1 des).
Gidder ikke å stresse med gaver, er jo i permisjon og da...

-Nymphadora- skrev:
Jeg har kjøpt 5 ruller med gavepapir. Thats it. Ingen gaver til å pakke inn i papiret da

Samme som her det. Gavepapir og bånd + teip er innkjøpt. Har kanskje noe med at jeg brenner meg på det hvert år, og har altforliteforpakking når jeg står der og skal pakke. 

Back
Topp