Er det viktig for DEG?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Ser veeeldig mange skriver at de ikke ønsker og dele navnet pga at de er redd for at noen andre skal ta det.

Derfor lurer jeg på om det viktig for deg at ingen andre i hele verden skal ha navnet til barnet ditt?

Jeg ønsker og ha et navn ikke mange andre har. Jeg ønsker ikke og gå ut med det på åpent forum, pga at jeg ikke vil bli gjenkjennelig - men har flere ganger nevnt det på lukket. Om en eller annen velger og bruke navnet så gjør d meg ikke no, det er jo "bare" på Internett! :p

Jeg deler det ikke pga jeg har noen veninner som sniker her inne også. Som ikke vet kjønn eller navn valget vårt. Kunn sambo å jeg som vet kjønn og navn ;)

Nei, så viktig for meg er det ikke. Det er mange som har dette navnet, og vi har sagt det til alle venner og familie. Hvis det er noen som vil ha det navnet, så er det bare å ta det. Ser nesten på det som en positiv ting at andre syns navnet er såpass fint, at dem vil ha det å. Og at dem da får ideen fra oss. Så kan si det igjen jeg....vår lille gutt skal hete Jonathan, og har ikke noe problemer med å dele det :)

Nei andre må bare "ta" dem. Men jeg vi har bestemt oss for å ikke si dem til noen for vi vil ikke at andres (kanskje negative) reaksjoner skal påvirke avgjørelsen vår. Vi liker navnene vi har funnet og da er det lettest å late som om alle andre gjør det også ;)

Jeg bryr meg ikke om andre bruker navnet vi skal bruke :) Men ønsker bare ikke å dele det riktig enda av diverse grunner. Hva om vi plutselig ombestemmer oss? Dessuten er navnet ikke så vanlig, så lett å bli gjenkjent ;)

Jeg bryr meg ikke om andre bruker navnet vi skal bruke :) Men ønsker bare ikke å dele det riktig enda av diverse grunner. Hva om vi plutselig ombestemmer oss? Dessuten er navnet ikke så vanlig, så lett å bli gjenkjent ;)

Det har jeg også tenkt på. Hva om det kommer ut ei jente som ikke passer navnet vi har fortalt familien og alt. :p

Jeg og mannen har veldig ulik smak når det gjelder navn, snuppa var 3uker før vi ble enig til henne:) så vi har nesten ikke snakket om navn, har snakker litt om oppkalling etter hans besteforeldre, men ingen ting er bestemt og vil ikke bestemme meg før jeg ser babyen:) men vil ikke ha noen av familiens formening av navnet vi velger, men kunne godt fortalt det her hvis vi hadde bestemt oss:)

Jeg er ikke redd for at noen skal "ta" det, har bare ikke lyst til å si det før ungen er ute og vi ser om navnet passer :-) må velge til begge kjønn da :-)

Jeg skriver ikke navna på de to jeg allerede har. Og ville derfor ikke skrevet navnet på babyene heller.. hva jeg deler om meg er en ting, men de skal selv få velge hva de vil dele når de blir større.. det er bare sånn sær tankegang jeg har, fordi jeg deler like mye uansett, bare uten navn.. :p men nå har vi ikke funnet navn til de heller, heldigvis.. slipper vi maset. :) har sagt at de ikke får navn før de er født. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Er ikke så nøye om noen andre bruker samme navn, men fann ut ettersom vi ble enige om å fortelle familie og venner hvilket kjønn det er. Så fann vi ut at vi ikke skulle røpe navnet :) Vil være litt hemmelige av oss, bare for at vi kan ;)

Her har vi ikke holdt det hemmelig:) Har tenkt litt på det at han ikke passer navnet når han kommer ut... men nå som jeg fikk se et utrolig klart UL bilde så var det ikke tvil for meg lenger... det ER en liten Isak:)

Back
Topp