Er det veldig lite innlegg her?

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Er det egentlig veldig lite innlegg her? Ser i de andre gruppene så er det så mange hver dag :laughing002

Det er en del mer aktivitet inne på skjult! Og så varierer det veldig fra gruppe til gruppe, noen har noen veldig aktive enkeltpersoner!

Ser man på oversiktssida, så ser det faktisk ut til at vi ligger langt foran i antall. Særlig med tanke på hvor kort man egentlig er i svangerskapet!

Hmmm.. hvor ser du at Juli hat lite innlegg??
Sånn jeg kan se det har vi både flere innlegg og tråder enn hva April, Mai og Juni har :D og de har jo hatt gruppene sine lenger enn oss

Vedlegg

• 942D6913-90A8-44C5-AAD0-D700334DB3EB.jpeg
    942D6913-90A8-44C5-AAD0-D700334DB3EB.jpeg
    206,9 KB · Visninger: 50
Det går opp og ned alt etter hvor vi er i svangerskapet :happy: Nå begynner folk kanskje å bli ferdige med TUL, alle har sagt at de er dårlige, det er litt for tidlig til at man handler så mye/trenger direkte tips til kjøp, ja, det er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å vente og snakke om venting :laughing002

Hmmm.. hvor ser du at Juli hat lite innlegg??
Sånn jeg kan se det har vi både flere innlegg og tråder enn hva April, Mai og Juni har :D og de har jo hatt gruppene sine lenger enn oss
Det ser ut til å vere ganske likt. Merk at sidan du har tilgang til skjult forum, så vises dei i antalet trådar og innlegg for deg. For meg som ikkje er med i skjult er talet for juli 262 på tråder og 8120 på innlegg no :happy:

Det ser ut til å vere ganske likt. Merk at sidan du har tilgang til skjult forum, så vises dei i antalet trådar og innlegg for deg. For meg som ikkje er med i skjult er talet for juli 262 på tråder og 8120 på innlegg no :happy:
Med de tallene er vi fortsatt foran mai og juni da :)

Hvor finner jeg den skjulte tråden? :) prøver å finne igjeb hvordan jeg kan bli en del av den

Hvor finner jeg den skjulte tråden? :) prøver å finne igjeb hvordan jeg kan bli en del av den
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlige for denne gruppen er *Maya*

Jeg må dessverre ærlig si at jeg har vært mye mindre aktiv her enn i tidligere forum. Men nå er det ikke flere timer i døgnet. To små, og sliten kropp, jeg legger meg ikke lenge etter at vi har lagt barna. Og skal helst prestere på jobb også (ok, så blir dette skrevet tilfeldigvis i arbeidstiden... hmmm)

Back
Topp