Er det egentlig veldig lite innlegg her? Ser i de andre gruppene så er det så mange hver dag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nå begynner folk kanskje å bli ferdige med TUL, alle har sagt at de er dårlige, det er litt for tidlig til at man handler så mye/trenger direkte tips til kjøp, ja, det er liksom ikke så mye annet å gjøre enn å vente og snakke om venting 
Det ser ut til å vere ganske likt. Merk at sidan du har tilgang til skjult forum, så vises dei i antalet trådar og innlegg for deg. For meg som ikkje er med i skjult er talet for juli 262 på tråder og 8120 på innlegg noHmmm.. hvor ser du at Juli hat lite innlegg??
Sånn jeg kan se det har vi både flere innlegg og tråder enn hva April, Mai og Juni harog de har jo hatt gruppene sine lenger enn oss

Med de tallene er vi fortsatt foran mai og juni daDet ser ut til å vere ganske likt. Merk at sidan du har tilgang til skjult forum, så vises dei i antalet trådar og innlegg for deg. For meg som ikkje er med i skjult er talet for juli 262 på tråder og 8120 på innlegg no![]()
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:Hvor finner jeg den skjulte tråden?prøver å finne igjeb hvordan jeg kan bli en del av den
Har svart deg på privatmeldingen du sendteHvor finner jeg den skjulte tråden?prøver å finne igjeb hvordan jeg kan bli en del av den