er det veeeldi teit...

summer82

Forumet er livet
å ikke ha alkohol i bryllupet vårt? evt litt vin til maten men ikke noe ellers? passa liksom ikke inn i min familie å ha alkohol der fordi enkelte tåle d rett å slett ikke å da bli d veeeldi uhyggeli... noen ideer hvordan løyse d? sambo e avholds å e drikke veeeeldi lite... så føle d bli feil ha alkohol på en måte[:(] å ikke he vi råd t ett bryllup der vi skal holde alle m alkohol heller.. synes dere d er alvorli teit å at gjestene kjem t reagere på dette?

blei langt dette men håpe på noen svar eller ideer[:D]

Det er deres bryllup, og er det ikke naturlig for dere å servere alkohol så gjør dere ikke det [:D]

ORIGINAL: Marthe og Carina

ORIGINAL: iQra82

Det er deres bryllup, og er det ikke naturlig for dere å servere alkohol så gjør dere ikke det [:D]

HELT enig. Hadde det KUN vært prisen det sto på så kunne en evt hatt betalbar på en eller annen måte, men siden det er folk som ikke tåler alkohol så er det kanskje best å kutte det ut, i og med dere jo vil ha det HYGGELIG på dagen deres..[:)]

ja d e liksom d e tenke på, sånn som en del i slekta mi drikker litt for mye hvis der e drikke mens en del familie klare se fint uten, så e føle at d kanskje e rett for oss å gjør d slik... kanskje ett glass champagne til velkomst å litt vin t middagen men ikke noe mer... slik at dei som kjem t kake å kaffi kjem t brus å kaffi som drikke... høres d greit ut? sikkert mange som bli skuffa men d e tross alt den viktigste dagen for oss da...

syns ikke du ska la deg presse til å servere alkohol, jeg gjorde det, å no sitter jeg med masse drikke å skyhøye regninger som jeg må ta opp lån for å betale, ikke er det så mange som drikker av vennene mine heller.........

ORIGINAL: dagosi

syns ikke du ska la deg presse til å servere alkohol, jeg gjorde det, å no sitter jeg med masse drikke å skyhøye regninger som jeg må ta opp lån for å betale, ikke er det så mange som drikker av vennene mine heller.........

off den va kjip for deres skyld å d hjalp me at faktisk vi droppa alkohol enkelt å greit[;)] håpe d ordna se for dere igjen[:D] d e kjipt m lån t noe slikt igrunn:( lykke til iiallfall[:D]

da e d avgjort vi skal ikke ha alkohol i bryllupet bare litt til maten men der e ikke så mange som kjem[:D] takk for hjelpa dere[:D]

Dette velger dere selv!
Hvis dere er redde for hva gjestene vil mene kan dere evt tilby et lite glass hvitvin til forretten og to små glass rødvin til hovedretten og ikke noe mer. Eller blir det galt av så lite også?

Dere må gjøre det som er best for dere!!
Vi skal bare ha velkomst og drikke til maten , skal ikke ha noe etterpå..

ORIGINAL: ~fearless~

det er helt opp til dere!!!
eg var redd for at det skulle bli fyll i vårt bryllup pga åpen bar og at pappa er alkoholiker... men det gikk bra... bare noen som skeiet ut..

vi vurderte også ikke alkohol-fest..

det er ikke rart om dere har det... drikker dere ikke selv er det jo egetlig heller rart å servere det...

ORIGINAL: summer82

ORIGINAL: Marthe og Carina

HELT enig. Hadde det KUN vært prisen det sto på så kunne en evt hatt betalbar på en eller annen måte, men siden det er folk som ikke tåler alkohol så er det kanskje best å kutte det ut, i og med dere jo vil ha det HYGGELIG på dagen deres..[:)]

ja d e liksom d e tenke på, sånn som en del i slekta mi drikker litt for mye hvis der e drikke mens en del familie klare se fint uten, så e føle at d kanskje e rett for oss å gjør d slik... kanskje ett glass champagne til velkomst å litt vin t middagen men ikke noe mer... slik at dei som kjem t kake å kaffi kjem t brus å kaffi som drikke... høres d greit ut? sikkert mange som bli skuffa men d e tross alt den viktigste dagen for oss da...

det er jo deres dag... de som ev blir skuffa kan jo bare ta seg en drink en annen dag .... nei tenk ikke på det... gjør helt som dere vil selv

takk for innspill å svar e trengte litt råd der ja[:D] e vil helst ikke ha alkolhol i bryllupet mitt nemli men følte d kanskje va dumt men e kom til at dere he rett, d e VÅR dag å da må vi få bestemme[:D]

Deres dag og deres valg [:)] Blir folk skuffet, så har de liten forståelse..
Selv har vi valgt åpen bar og betaler det selv.. Regner med at folk blir fulle, men det gjør meg ingenting.. Etter en så lang dag går jeg sikkert på en liten snurr selv [8D] (men da langt ut på kvelden håper jeg)

ORIGINAL: Linda29

Deres dag og deres valg [:)] Blir folk skuffet, så har de liten forståelse..
Selv har vi valgt åpen bar og betaler det selv.. Regner med at folk blir fulle, men det gjør meg ingenting.. Etter en så lang dag går jeg sikkert på en liten snurr selv [8D] (men da langt ut på kvelden håper jeg)

signerer Linda her [:)]

Et lite innspill; det går jo an å kjøpe litt ekstra godt drikke uten alkohol?
San Pelligrino boblevann, eplemost/juice fra en presse osv.
Bryllup skal jo være spesielt, og da blir det jo fort litt mer spesielt enn cola og farris osv.

ORIGINAL: Trin

Et lite innspill; det går jo an å kjøpe litt ekstra godt drikke uten alkohol?
San Pelligrino boblevann, eplemost/juice fra en presse osv.
Bryllup skal jo være spesielt, og da blir det jo fort litt mer spesielt enn cola og farris osv.

d va lurt[:D] d kan vi no gjør[:D] hadde ikke tenkt på d der nei hehe

Hvis dere har et lokalt presseri får du sikkert kjøpt til en god pris + at det blir litt ekstra spesielt. [:)]

ORIGINAL: Trin

Hvis dere har et lokalt presseri får du sikkert kjøpt til en god pris + at det blir litt ekstra spesielt. [:)]

hmm tror igrunn ikke vi he d her... isåfall veit ikke e om d men he heldigvis goooood tid på me hehe.

Back
Topp