Er det vanskelig å sove for tiden?

Sliter med innsovning da det er msnge tanker som kverner i hodet, sterke kynnere eller en følelse av at magen revner når jeg skal snu meg og generelt nye mareritt om manglende hjelp ved fødsel/problemer under fødsel osv..... ikke gøy :-( men på dagtid er det 0 problem med søvn! Bortsett fra mareritt av og til men langt bedre enn på nettene da de er stadig vekk

Har hatt det litt på samme måte de siste nettene [emoji20]
 
sliter med å få sove selv, men her er det halsbrann som er problemet. kan ligge i flere timer uten å få til å sove pga det.
Har fått tak i Galviscon mixtur, men brekker meg av den..
Skal prøve å få tak i tyggetabeletter av samme merke i morgen.
 
Er ellers meget glad i bbhugme puta, eller pølsa som den kalles her i heimen.
Når jeg ikke er kvalm kan jeg ligge på magen og få strekket ut ryggen. Det er fantasisk!
 
sliter med å få sove selv, men her er det halsbrann som er problemet. kan ligge i flere timer uten å få til å sove pga det.
Har fått tak i Galviscon mixtur, men brekker meg av den..
Skal prøve å få tak i tyggetabeletter av samme merke i morgen.

Omeprazol pensa fikk jeg på resept, helt super, tar en hver kveld og har ingennanrydning til halsbrann lenger [emoji38]
 
Jeg er motsatt, sover som en Stein! Heilt utslitt av full guffe dagen lang, med 2 unger, jul og julefeiring osv! Så sover bare jeg treffer puta, tross kranglette bekken, halsbrann osv!
 
I natt fant jeg bekkenet mitt, kun hatt noe ubehag i symfysen, spes når d har vært glatt og når jeg har vært i ro, stivner liksom, men kommer seg med bevegelse. Men i natt var d vondt på begge sider inne i rompa/hoftene liksom, så nå har jeg innsett hvor bekkenet er [emoji13] håper ikke dette skal bli et problem siste tiden [emoji58]
 
Jar sovnet fort og tidlig siden før jul, som om alle plager forsvant og alt var greit! Men nå er plagene tilbake.... tanker som kverner når jeg lukker øynene, får ikke sove før etter klokka 02.30 på natta...... det sliter på kroppen selv om jeg kan sove så mye jeg får til døgnet rundt - man vil jo sove når natten er og mens de andre i huset sover

Nå er det vell så nært fødsel at jeg gidder ikke å håpe at det fikser seg til dæ, så går bare rundt og håper at jeg får sovet mens den lille sover etter fødsel :)
 
Back
Topp