Er det vanskelig å sove for tiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Er ingen sovestillinger behagelige over tid?
Står du opp for å tisse hele tiden?
Den ideelle sovestillingen rent fysiologisk sett er på venstre side.
Da ligger alt til rette for best mulig blodsirkulasjon, presset på blæren blir mindre, og nyrefunksjonen har best mulig forutsetning

Les om uke 33 her!

Jeg våkner av halsbrann og toalettbesøk gjennom hele natten.... er vel bare å bli vant til lite søvn :0

Jeg våkner hver gang jeg må snu meg fordi kroppen er ferdig med å ligge på en side. Så våkner jeg minst 3 ganger hver natt fordi jeg må på do. Så blir veldig oppstykka søvn. God forberedelse til lille kommer å krever sitt om natta.

Her er venstre siden verst [emoji58] høyre er bedre, men da kommer gjerne brystsmertene og jeg må på rygg, som heller ikke fungerer. Håpløst ja! Men har tisset mindre på nettene siste uka merkelig nok [emoji846]

Søvn er vanskelig ja, og nettene er det mest smertefulle mtp mitt vonde bekken. Kan ikke ligge stort lengre enn en time/halvannen på hver side før jeg må snu meg, og snuoperasjonen er mildt sagt et lite helvete :inpain:

Søvn er vanskelig ja, og nettene er det mest smertefulle mtp mitt vonde bekken. Kan ikke ligge stort lengre enn en time/halvannen på hver side før jeg må snu meg, og snuoperasjonen er mildt sagt et lite helvete :inpain:

Samme her :(
Noen ganger må jeg til og med gripe armen til mannen min for å klare å dra meg fra den ene siden til den andre. Blæææ...

Jeg våkner som regel et par ganger ila. natten for jeg må på do og av og til er bekkenet kranglete hvis jeg har ligget på høyre side. Jeg sover faktisk best hvis jeg ikke har hvilt ila. dagen, men det er vanskelig å unngå [emoji12]

Veldig oppstykket søvn. Sover ofte best på kvelden. Bekkenet gjør det vanskelig å snu seg. Etter en stund på siden dovner benet litt og jeg stivner. Kommer mange flotte stønn og sukk [emoji23] toalettbesøk og sult gjør og sitt til at det blir korte perioder [emoji4] mannen pleier å våkne og dytter eller drar meg opp

Sover fortsatt veldig godt om nettene, bortsett fra at jeg av og til må opp for å gå på do. Ser nå at jeg er ganske så heldig, håper det fortsetter slik [emoji4]

Sover dårlig og har gjort det i hele svangerskapet føles det som, har vært oppe på do for å tisse flere ganger helt fra starten og det har aldri gitt seg. På de verste nettene er jeg oppe på do hver 2. time. Sovner også ikke alltid med en gang igjen etter dobesøket og ofte så er hun helt bananas i magen om natten så litt vanskelig å sovne pga det også. Føler jeg er godt rustet for våkenetter ihvertfall :P Er glad jeg kjøpte meg bbhugme tidlig ihvertfall da.

Kjenner meg såååå igjen! Gjør ikke noe snnet enn å snu meg pga bekkenet... men gruer meg like fælt for å komme rundt. Nesten null søvn på natta, og må «ta» det igjen på dagen med en lang lur om jeg skal overleve

Samme her :(
Noen ganger må jeg til og med gripe armen til mannen min for å klare å dra meg fra den ene siden til den andre. Blæææ...

Pleier å få det til med p lage en slags rullebevegelse for å komme på andre siden... om du forstod meg? Noen bruker sateng laken for at de skal få snudd seg lettere rundt. Men siden jeg elsker kaldt rom vil jeg ikke bruke sateng å ligge på

Sover fortsatt veldig godt om nettene, bortsett fra at jeg av og til må opp for å gå på do. Ser nå at jeg er ganske så heldig, håper det fortsetter slik [emoji4]
Jeg har det likt som deg. [emoji2] Håper det fortsetter sånn en stund til.[emoji106]

Jeg sover greit fremdeles, og det gir jeg æren til bbhugme-puta for! Uvurderlig for mitt vonde bekken :) våkner et par ganger i løpet av natta og må bytte side, men sovner heldigvis fort igjen.

Herremin søvnen er helt forferdelig for tiden.... ligger å vrir meg minst i tre fire timer før kroppen kappulerer... og når jeg endelig har sovnet våkner en av barna...

Sover dårlig og har gjort det i hele svangerskapet føles det som, har vært oppe på do for å tisse flere ganger helt fra starten og det har aldri gitt seg. På de verste nettene er jeg oppe på do hver 2. time. Sovner også ikke alltid med en gang igjen etter dobesøket og ofte så er hun helt bananas i magen om natten så litt vanskelig å sovne pga det også. Føler jeg er godt rustet for våkenetter ihvertfall :P Er glad jeg kjøpte meg bbhugme tidlig ihvertfall da.

Dette er akkurat sånn jeg har det også [emoji13][emoji23] vi får tenke vi blir godt rustet til oppstykket søvn [emoji1360]

Her soves det ikke på natta... ligger sammen med en traktor samtidig som jeg drepes hver gang jeg skal snu meg eller skifte stilling.. Kjøpte meg sånn pølseputeting og silkepysj... ble lettere å bevege seg, men likevel sabla vondt...
Skal bli deilig å bli ferdig!

Sover greit og ingen smerter når jeg ligger heldigvis. Er oppe en gang for å tisse, bare Litt vanskelig å sovne igjen. Sovner som regel på sofaen på kvelden og en dupp iløpet av dagen om det trengs. :)Greit å øve seg litt på våkenetter :dummy:;)

Sliter med innsovning da det er msnge tanker som kverner i hodet, sterke kynnere eller en følelse av at magen revner når jeg skal snu meg og generelt nye mareritt om manglende hjelp ved fødsel/problemer under fødsel osv..... ikke gøy :-( men på dagtid er det 0 problem med søvn! Bortsett fra mareritt av og til men langt bedre enn på nettene da de er stadig vekk

Back
Topp