Er det vannet som går.. eller?

Smila79

Forelsket i forumet
i kveld har jeg plutselig startet å lekke (fostervann)??

Jeg går med truseinnlegg og merker at det renner blankt vann med noe slim( veldig lite slim) sorry detaljene :) hihi..
har vært på do, så det er ikke tiss.. Det kommer jevnt hele tiden. Har byttet bind/truseinnlegg tre ganger allerede. merker det når jeg står og bretter klær, tar oppvasken osv.. må hele tiden gå på do for å sjekke.. er så rart å kjenne at det bare renner..
tok av meg bindet i 2. etg og skulle ned for å ta på nytt, på den korte tiden ble trusa våt.

Noen som har erfaring, evt vet om vannet kan gå på denne måten? eller er det utflod?

Jeg er i uke 36 og venter mitt 3. barn.
 
Så spennende! Kan jo høres ut som at det er fostervann, så greit å få en sjekk kanskje :)
Hos meg sa det splæsj sist og hele soveromsgulvet var vått, så dessverre ingen erfaring, men masse lykke til !
 
Hei. Jeg sniker litt da historien var litt lik.min første fødsel. Det lakk og lakk, men hode proppa det slik at det ikke fosset. Ring føden. Det kan være du har baby om få timer.
 
Ring føden ja

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
takk for svar jenter! :)

fikk sove greit i natt. Var på do par ganger og det hadde kommet en del mens jeg sov. Nå var det litt rosa det som kom ut, så det er vel litt blodspor i vannet.
Fortsetter å renne i dag. ringte føden og skal inn 11.30. I dag tidlig har jeg pakket fødebaggen, for den har jo ikke jeg pakket ferdig ;)

Spent på hva som skjer, og om det er på gang eller hva dette er..

Forresten, så kjente jeg en del mensmurringer i natt og i dag tidelig :)
 
Høres ut som at det er vannet som har gått :) var slik hos meg da vannet gikk når jeg gikk med nr. 2. Hadde forventa at det skulle fosse ut, men det kom liksom litt nå og da. Ring og hør med føden så du får kommet inn og fått en sjekk :)
 
Woops! Så det siste inlegget ditt først nå jeg! :p så spennende da! Masse lykke til på føden :) hold oss oppdatert :)
 
Lykke til i dag! Du blir nok mamma på kort tid. Høres så absolutt ut som vannet. Ikke alle det fosser ut på. :)
 
Åååå! Masse masse lykke til :)
 
Nå ligger jeg inne på obs posten og blir her til lille skatt kommer. Er vannet som har startet å gå. Siden j er under 37 uker så får jeg ikke lov til å reise hjem. Savner guttene mine veldig :( Håper virkelig lille gull kommer snart.
Dere som har erfart at det starter på denne måten, hvor lang tid tok det før fødselen var i gang??

Jeg får penicillin hver 4 time pga infeksjonsfaren. Jada. . Her ligger jeg og er så spent på hva som skjer..

Et tips til dere jenter.. pakk fødebaggen!! Man vet aldri når det starter ;-)
 
Nå ligger jeg inne på obs posten og blir her til lille skatt kommer. Er vannet som har startet å gå. Siden j er under 37 uker så får jeg ikke lov til å reise hjem. Savner guttene mine veldig :( Håper virkelig lille gull kommer snart.
Dere som har erfart at det starter på denne måten, hvor lang tid tok det før fødselen var i gang??

Jeg får penicillin hver 4 time pga infeksjonsfaren. Jada. . Her ligger jeg og er så spent på hva som skjer..

Et tips til dere jenter.. pakk fødebaggen!! Man vet aldri når det starter ;-)
Sniker litt. .. vannet mitt gikk i uke 35. Sånn litt etter litt som du beskriver. Ble innlagt med penicillin slik som du. jeg fikk beskjed om max 2 døgn, ellers ble jeg satt i gang. Jeg hadde svake rier ca 5 timer etter vannet gikk, de tok seg gradvis opp, og jeg fødte en frisk jente 17 timer etter at vannet begynnte å gå..:)
Selve fødselen var fin og tok ca 2 timer :) :)

Ønsker deg lykke til :)
 
Nå ligger jeg inne på obs posten og blir her til lille skatt kommer. Er vannet som har startet å gå. Siden j er under 37 uker så får jeg ikke lov til å reise hjem. Savner guttene mine veldig :( Håper virkelig lille gull kommer snart.
Dere som har erfart at det starter på denne måten, hvor lang tid tok det før fødselen var i gang??

Jeg får penicillin hver 4 time pga infeksjonsfaren. Jada. . Her ligger jeg og er så spent på hva som skjer..

Et tips til dere jenter.. pakk fødebaggen!! Man vet aldri når det starter ;-)
Er det på obs posten i Bergen du er? Her ligger nemlig jeg også :)
 
Back
Topp