Er det vanlig?

Durken

Forumet er livet
At små babyer ikke greier å bæsje selv?

Mini må ha sikker 20 min med mage massasje og beingym for å få ut noe bæsj. Og da er det første ganske fast, og det kommer mye! Nå er han så fornøyd her, men har vært sur siden i går kveld...

nei, de skal klare det selv. Men Mari bæsjet bare hver 9-10 dag. Og det var visst like normalt som å bæsje hver dag fikk jeg beskjed om. Så lenge de får morsmelk da. HVis de får annen mat så skal de helst bæsje hver dag!

ORIGINAL: monicabebe

nei, de skal klare det selv. Men Mari bæsjet bare hver 9-10 dag. Og det var visst like normalt som å bæsje hver dag fikk jeg beskjed om. Så lenge de får morsmelk da. HVis de får annen mat så skal de helst bæsje hver dag!

Han har fått mme i tillegg til mm hele livet, men da var bæsjen som plastelina. Nå har mor bretta opp armene og fullammer for 5.døgnet på rad og trodde liksom bæsjen skulle bli bedre også...

Bruker du malt i mme da?

ORIGINAL: Starlight Girl

Bruker du malt i mme da?

Gjorde det, men da ble det luft kaos! Men nå har vi slutta med mme da [:D]

ORIGINAL: Durken

Han har fått mme i tillegg til mm hele livet, men da var bæsjen som plastelina. Nå har mor bretta opp armene og fullammer for 5.døgnet på rad og trodde liksom bæsjen skulle bli bedre også...

Vi merket faktisk at hun plagdes med at det gikk så lang tid. Så vi var hos osteopat. Etter to ganger der så var hun som et nytt barn, og bæsjet ca annehver dag. Hun hadde en låsning/stivhet ved hofta der hvor tarmen satt, og det kunne være derfor hun var så treg.

Kanskje verdt et forsøk å sjekke?

Tror det tar litt tid før det stabiliserer seg. Gjør det jaffal her. Så du får bare vente og se[:)]
Når du fullammer så bæsjer babyen ikke nødvendigvis så ofte som med mme.
Lykke til[:)]

Vi merket faktisk at hun plagdes med at det gikk så lang tid. Så vi var hos osteopat. Etter to ganger der så var hun som et nytt barn, og bæsjet ca annehver dag. Hun hadde en låsning/stivhet ved hofta der hvor tarmen satt, og det kunne være derfor hun var så treg.

Kanskje verdt et forsøk å sjekke?

Storesøster ble behandlet for stivheter, så kan jo være det er noe sånt her å. Men han gråter ikke så mye som henne[:)]

Får se ann en uke til på bare mm om det hjelper på da.

Mari var urolig hver kveld, og vi merket at det tiltok når det begynte å bli mange dager siden hun hadde bæsjet.

Og det var så utrolig hvordan hun endret seg etter andre behandlingen. Osteopaten sa at han hadde gjort det han kunne og at vi ville merke det i løpet av noen dager dersom det hadde effekt. Og bare et par dager etter var hun HELT rolig på kvelden og bæsjet oftere. utrolig bra!

Back
Topp