Er det vanlig

snoopy81

Forelsket i forumet
å få veldig ømme pupper når man bruker crinone?[:-] Er jo helt fryktelig å ta av bh'n på kvelden[&:]

Jeg har ikke brukt crinone, men fikk veldig ømme pupper av progestan husker jeg. 

Ja! Jeg fikk veldig vondt i puppene av crinonen [&o] Eller det kan jo like gjerne ha vært EL sprøyta som ga meg vondt også.. [8|] Hmm.. Uansett så hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å snu meg i senga uten å få driiit vondt altså [:(] Det ga seg litt etter litt, og på rugedag 10-11 var det borte.

Men det kan jo være tegn på noe veldig bra også [;)] Det gjenstår å se [;)] Hihihi.. satser på at spiren setter seg fast og vokser og gror vet du [;)] Heia heia heia!

Mente at jeg hadde det sist også, så ville bare høre om flere hadde opplevd det. Gikk over etter rundt rugedag 10-11 for meg også sist. Får bare krysse fingrene for noe godt[:)]

Jeg krysser!!!
Rugedag 7. Skal du vente til testedag eller? Blir spennende neste uke i alle fall

ORIGINAL: fruit

Jeg krysser!!!
Rugedag 7. Skal du vente til testedag eller? Blir spennende neste uke i alle fall

Takk for at du krysser[:D] Det gjør jeg også. Har merkelig nok en mer avslappet holdning til det hele denne gangen, på kanten til å være positiv[8D]hehe. Så vi får se.
Blir kanskje vanskelig å holde seg til testdagen, men har tenkt å prøve. Har lova mamsen det[;)]

Hvordan går ting med deg?[:)]

ORIGINAL: ElinR

jepp d hadde jeg[:)]

ORIGINAL: ElinR

jepp d hadde jeg[:)]

jeg også

ORIGINAL: snoopy81

ORIGINAL: fruit

Jeg krysser!!!

Takk for at du krysser[:D] Det gjør jeg også. Har merkelig nok en mer avslappet holdning til det hele denne gangen, på kanten til å være positiv[8D]hehe. Så vi får se.
Blir kanskje vanskelig å holde seg til testdagen, men har tenkt å prøve. Har lova mamsen det[;)]

Hvordan går ting med deg?[:)]

Her går det veldi bra! Jeg er positivt overraska over IVF hormonene, hadde det mye verre når jeg gjekk på pergo. So har en kjempepositiv holdning for veien videre [:)]
Endelig stikker, så nå føler jeg det går mer fremover. Spennende spennende! [:)]

ønsker deg kjempe masse lykke til når du skal teste[;)][;)][;)]

Jeg fikk superømme pupper med Cyclogest, men det er de fortsatt [:D] For meg begynte det ganske så tidlig, lenge før egget kunne ha festet seg.

Back
Topp