Er det vanlig?

Hemmeligefrue

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter :) jeg har tatt test i to dager nå, alle positive. Men synes den i går og i dag er litt svakere enn de jeg tok for to dager siden. Dog var det forskjellige tester, er det vanlig at de er litt forskjellige? De første jeg tok er a+ og der en teststreken sterkere enn kontrollstreken. Men på billigstav er kontrollstreken sterkere. Bør jeg være bekymra, eller ? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det tror jeg ikke :) det er jo forskjellige typer test også.

Jeg tok selv en el test (billigtest) idag siden jeg er så bekymret, teststreken ble nesten svart med en gang, så grunnløse bekymringer tror jeg.

Det er helt vanlig at det er forskjellig styrke på testene:) Det avhenger helt av hvor mye fargestoff det er og hvor utvannet urinen er. Slapp av og kos deg:):)

Fra mobil.

Det er alt eller hvor følsom testen er. Har selv noen billigtester som viser helt ned til 25 hcg.
Hvis du ikke får ro, så ta en digitaltest ;) Da får du et ja eller nei, enkelt og greit ;)

Så lenge det ikke er samme type tester, så vil jeg som de over si at du ikke bør engste deg :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ville ikke vært bekymret. Dagen etter at jeg testet positiv med 2 clear blue digital , strimmel og blodprøve testet jeg med med en strimmel å den var veldig mye svakere enn dagen før. Jeg tok en ny idag (6+5 å den var like sterk som kontrollstreken ( selv om jeg har fått testforbud av mannen)

Kjenner det murrer godt, så senker skuldrene litt :) Uff disse første ukene er en prøvelse, bekymrer seg for ingenting :) gjorde det samme med de to andre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp