Er det vanlig

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Å fjerne alt hårene på armene? Da tenker jeg ikke på under armene, men hele armen. Har lagt merke til det så ofte i det siste at damer ikke har et eneste hårstrå på armene.

Her er det ikke vanlig, hvertfall hvor jeg bor.

Tror det blir mer og mer vanlig... ganske forståelig. Er ikke akkurat så veldig pent med en damearm full av langt, svart hår. (for å sette det litt på spissen) ;) Jeg, for min del, gjør det ikke selv. Men hadde jeg hatt masse mørkt hår, hadde jeg nok gjort det :)

Jeg tror noen gjør det, og jeg forstår det om de har veldig mørke eller lange hår. 
Mine er lyse og bare ca 1 cm, så jeg har ingen problemer med dem. 

Vet om noen som gjorde da de var fjortiser, men jeg har aldri gjrot det og kjenner ingen som gjør det nå.. Jeg har lite og tynne, lyse hår på kroppen fra naturens side, da. Trenger ikke å barbere leggene engang. =) 

Om det er vanlig - det vet jeg ikke :) Hvem bryr seg? :P

Selv har jeg lyst hår at de er usynlige på armene.

Tar man de vekk vil de bli enda lengre enn de skal være, så det er ikke lurt har jeg hørt.

Vet ikke. Jeg har ikke hår på armene, aldri hatt det. Et par helt korte lyse strå her og der som ikke synes. Vet om en som gjorde det, men hun var veldig plaget med lange mørke hår som gikk på selvfølelsen løs..

her barberer jeg hele kroppen utenom armene (og hodet selvsagt). Så for meg er det ikke vanlig. 

Jeg har masse masse hår på armene. (Er halvt indisk)
Jeg gidder ikke fjerne det, ser ikke poenget.
Har tatt det en gang, med epilator, rett etter at jeg fødte, men da hadde det blitt så ekstremt mye tykkere og mørkere. Det vokste ut igjen tynnere og lysere, sånn som det var før.

Jeg spurte faktisk om det da jeg var hos hudpleier igår og hun kunne fortelle at stadig flere kom innom for å få vokset armene om sommeren. Personlig kunne det ikke falt meg inn. 

Jeg også husker det var vanlig på ungdomsskolen. Sammen med gul selvbruning. Men ikke nå lenger nei. Synes man ser "mindre menneskelig" ut jeg da, uten noe hår. Dukkeaktig. 

jeg gjør det absolutt ikke ihvertfall. må jo bli utrolig stikkete og ekkelt

Det har jeg ikke lagt merke til, merker nok "bedre" om noen har lange tjukke mørke hår på armene, men ser ikke det så ofte heller...

Back
Topp