V *Vipsen* Gift med forumet 14 Nov 2010 #1 Jeg har en liten tatovering på skulderen som jeg har hatt i 11 år. Jeg kikket på den i går og ser at alle strekene har begynt å "flyte ut". Er det vanlig? Den er jo ikke det minste fin lenger jo! [&o]
Jeg har en liten tatovering på skulderen som jeg har hatt i 11 år. Jeg kikket på den i går og ser at alle strekene har begynt å "flyte ut". Er det vanlig? Den er jo ikke det minste fin lenger jo! [&o]
V *Vipsen* Gift med forumet 14 Nov 2010 #3 Men hvor mye pleier de å flyte ut da? Det ser jo ut som noen har tegna på meg med dårlig tusj...
T ~Tintus~ Gift med forumet 14 Nov 2010 #4 Har ikke peiling på hvor mye som er vanlig, vil tro kanskje at det kommer ann på flere ting, både hvordan tatoveringen er og hvilken type hud du har. Min eldste er 12 år, og jeg skal om 2-3 år, friske opp igjen alle tatoveringene mine. Mine flyter ikke så mye, men de har blitt blassere med tiden.
Har ikke peiling på hvor mye som er vanlig, vil tro kanskje at det kommer ann på flere ting, både hvordan tatoveringen er og hvilken type hud du har. Min eldste er 12 år, og jeg skal om 2-3 år, friske opp igjen alle tatoveringene mine. Mine flyter ikke så mye, men de har blitt blassere med tiden.