er det vanlig at barnehagen skal være stengt hele påskeuken`?

trodde ikke det var vanlig nei, her stenger de 12 på onsdag eller åpent man og tir, 

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg tror private bruker å være stengt, mens kommunale er åpne.

Helt feil..

Her har de egentlig åpent, men ingen benytter seg av det så da kan de la være..

ORIGINAL: *Smula*

Vår bhg er også stengt de dagene[:)]

ORIGINAL: armstrong

Vår er åpen mandag, tirsdag og onsdag. Men på onsdag stenger de kl 12.00 da.

Er vel forskjellig fra barnehage til barnehage.

Jeg trodde inntil i dag at bhg her skulle være åpen som vanlig, da til 12 onsdagen-

Men så henger det lapp om at den skal være stengt likevel

Og sitter og lurer på om det er aprilspøk....

Vår barnehage har åpnet man - ons fulle dager. De ansatte har halvdag, så regner med overtidsbetaling på dem.

ORIGINAL: Sha

vår er ikke stengt

ORIGINAL: Mrs Lutz

forskjellig fra bhg til bhg.
kan være greit å lese vedtekter og info man får når man får tilbud opp bhgplass for å vite hva tilbudet består av[;)] Nytter ikke komme etterpå å bli sur for et dårlig tilbud...

Klart man må kunne regaere på slike ting uansett. Det er jo ikke alle som kan velge og vrake i barnehager. Noenn steder er det bare en barnehage, andre steder er det bare en hvor man kan få plass, andre steder igjen er alle de aktuelle barnehagene slik at de er stengt på disse dagene. Og ikke minst, det aller viktigste for folk er vel og velge en barnehage hvor barnet har det bra, ikke om den er stengt disse tre dagene i året.

Men man må da få klage og/eller reagere på at barnehagen er stengt på disse dagene alikevel. Det er jo faktisk vanlige arbeidsdager, og man burde kunne forvente at barnehagene holder åpent da.

Her har de heldigvis åpent mandag, tirsdag og til kl. 12.00 på onsdag. Og i år må hun nok i barnehgaen disse dagene også, da jeg skal på kurs og sambo begynner i ny jobb rett før påske.

ORIGINAL: *Smula*

Vår bhg er også stengt de dagene[:)]

oki ser det er litt forskjellig.. er ny i barnehage gemet.. men jeg har fri uansett nå jeg ..

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

kan være greit å lese vedtekter og info man får når man får tilbud opp bhgplass for å vite hva tilbudet består av[;)] Nytter ikke komme etterpå å bli sur for et dårlig tilbud...

Klart man må kunne regaere på slike ting uansett. Det er jo ikke alle som kan velge og vrake i barnehager. Noenn steder er det bare en barnehage, andre steder er det bare en hvor man kan få plass, andre steder igjen er alle de aktuelle barnehagene slik at de er stengt på disse dagene. Og ikke minst, det aller viktigste for folk er vel og velge en barnehage hvor barnet har det bra, ikke om den er stengt disse tre dagene i året.

Men man må da få klage og/eller reagere på at barnehagen er stengt på disse dagene alikevel. Det er jo faktisk vanlige arbeidsdager, og man burde kunne forvente at barnehagene holder åpent da.

Her har de heldigvis åpent mandag, tirsdag og til kl. 12.00 på onsdag. Og i år må hun nok i barnehgaen disse dagene også, da jeg skal på kurs og sambo begynner i ny jobb rett før påske.
joda. men det er noe med å "akkurat" ha funnet det ut å slite med å finne barnepass.[;)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

joda. men det er noe med å "akkurat" ha funnet det ut å slite med å finne barnepass.[;)]

Det er kanskje ikke slik alle husker fra august til april. [:-]

Her er det åpent fram til onsdagen kl 12. I juli derimot, da er bhg stengt i 4 uker! (er kommunal)

ORIGINAL: armstrong

Vår er åpen mandag, tirsdag og onsdag. Men på onsdag stenger de kl 12.00 da.

Er vel forskjellig fra barnehage til barnehage.

samme her[:)]

Back
Topp