er det vanlig at barnehagen skal være stengt hele påskeuken`?

Ninamor_

Glad i forumet
fant ut nå at det er stengt man, tirs og onsdag før påsken.. trodde det var vanlige dager jeg..

Vår bhg er også stengt de dagene[:)]

vår er ikke stengt

Forskjell fra barnehage til barnehage.. :) Hos oss er det åpent de 3 dagene, tidlig stent på onsdag, men vet andre har stengt hele påska.. Ikke mange her som benytter seg av bhg.. Der jeg jobber er det ver 4 stk på mandag, 1 på tirsdag, ingen på onsdag.. mulig det kun blir noen på mandag da.. Så kan skjønne stenging også..

Forskjellig fra barnehage til barnehage. På samme måte som at noen har stengt 2 uker om sommeren, noen har stengt i jula osv.
Dette er ofte noe som er tatt opp med FAU og er en lur måte å spare penger på for barnehagen (mindre bemanning, tatt ut en del avspasering, minimalt renhold osv).

Vår er og stengt, de har stengt hos oss fra 16 til og med 25 april.

forskjellig fra bhg til bhg.
kan være greit å lese vedtekter og info man får når man får tilbud opp bhgplass for å vite hva tilbudet består av[;)] Nytter ikke komme etterpå å bli sur for et dårlig tilbud...

ORIGINAL: Mrs Lutz

forskjellig fra bhg til bhg.
kan være greit å lese vedtekter og info man får når man får tilbud opp bhgplass for å vite hva tilbudet består av[;)] Nytter ikke komme etterpå å bli sur for et dårlig tilbud...

sign[;)]

Ja der jeg jobber og der guttungen går i bhg er det stengt hele påsken.

Her er bhg åpen i stille uke, med halv dag på onsdag. Men de har hengt opp oppslag nå på forhånd for å sjekke om det er mange som planlegger å holde barna hjemme - dermed kan de jo planlegge litt fri for de ansatte også. Jeg har tatt fri og skal ha lillemor hjemme - gleder meg!!! [:D]

Er sikkert litt forskjellig.
Sofies bhg har som regel åpent alle dager utenom helligdagene, så her kan man komme man-ons.
Men er kun EN fellesavdeling de dagene da(er egentlig 2 storbarnsavdelinger og en småbarns) og da mye færre voksne også.
Her tar vi hun ut hele uka uansett, gjør som regel det i disse feriene. Hun blir nok med svigers på hytta kan jeg tenke meg:)

Vår er åpen mandag, tirsdag og onsdag. Men på onsdag stenger de kl 12.00 da.

Er vel forskjellig fra barnehage til barnehage.

vår er heldigvis ikke stengt annen en røde dager, ikke sommeren heller. åpent hele juli.

(egenetlig litt deilig når jeg og sambo har jobber som gjør vi kan ta hoved ferien i juni og august om vi ønsker,)

ORIGINAL: Sha

vår er ikke stengt

Her er det vanlig at både barnehager og sfo er åpne i alle fall mandag og tirsdag. I barnehagen til jenta mi har de stengt onsdagen - og det går fint for det samme har jobben min (sfo).

ORIGINAL: kolibri80

vår er heldigvis ikke stengt annen en røde dager, ikke sommeren heller. åpent hele juli.

Jeg tror private bruker å være stengt, mens kommunale er åpne.

Back
Topp