Er det vanli...

daisydude

Flørter med forumet
blir så sint på folk som putter finger i munnen på gutten min!! Er det normalt?? Er bebier allemannseie el no?? Jeg kan si sånn jeg tror han begynner å få tenner, så vips så var fingern til vedkommede i munnen for å kjenne. Blir så paff at jeg ikke har klart å si no. Å ja det har skjedd flere ganger. Neste gang...

ORIGINAL: Enaj

What... ?!?!
Putter de fingeren sin inn i munnen hans ? Aldri hørt om, tviler på at det er vanlig [:-]

Hadde gitt klask på lanken da ja!!
Noen andre enn meg, samboern og barnet selv har ikke noe som helst inni der og gjøre.
(ser selvfølgelg bort fra leger, tannleger o.s.v)

ORIGINAL: Enaj

What... ?!?!
Putter de fingeren sin inn i munnen hans ? Aldri hørt om, tviler på at det er vanlig [:-]

Trur ikke det er vanlig.... Huff stakkars unge...Men har opplevd det selv at folk gjerne prøver...Men klikker jeg da...Så her er det ingen som burde prøve på det.....Bare si stopp....

Ville ALDRI tenkt på det.
Her kjenner både besteforeldre, vi og tanter og slikt etter tenner om det er på vei. Hvorfor skal det være ille?

hehe, beklager men måtte le litt når jeg leste innlegget[:D].. har selv en veninne som pleier å sjekke om ungen min har fått tenner![&:] Skikkelig irriterende og litt ekkelt synes jeg. men det er heldigvis ingen andre som har gjort det. Jeg kunne aldri funnet på å gjort noe slikt på andre sine unger!

Kun svigermor som gjør det her[:@]

Back
Topp