Er det uvanlig mye sykdom i vinter?

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Her i huset har vi vært ekstremt mye syke og jeg syns jeg leser om sykdom overralt. Har dere inntrykk av at det er mer i vinter enn det pleier. Eller har jeg bare glemt hvordan det var å ha barnehagebarn?

Her har sykdom gått i ett hos alle 3 her hjemme siden barnehagestarten i slutten av september.
Endelig blitt friske så er det på an igjen [:'(]

vet du, det har kommet i mine tanker også. Her føler jeg vi er sjuke enten samtidig eller rett etterhverandre [:'(]
Blir aldri friske, eller er vi så heldige så er det kun 4 dager før neste runde igjen[8|]

Her har det gått i ett siden tidlig desember.[&:]

Minstemann begynte i barnehagen i høst og han tar visst i mot alt, stakkar[&:]
Han har 50 fraværsdager i fra bhg siden august. Men han har alltid vært mye syk. Vi andre pleier å stå over. Men i høst/vinter har vi liggi på tur alle 4. Jula var jo fullstendig ødelagt

datteren min har vært unormalt frisk i vinter! Hun sliter med kraftig astma, og pleier å få ALT som er å få, men had bare hatt to dager med feber rett før jul[:)]
Pappan hennes er blitt flinkere med medisinering, så er nok derfor.
Mens lillegutt på 8 mndr har vært syk stortsett siden fødsel.

ORIGINAL: Greven av gral

Han har 50 fraværsdager i fra bhg siden august. Men han har alltid vært mye syk. Vi andre pleier å stå over. Men i høst/vinter har vi liggi på tur alle 4. Jula var jo fullstendig ødelagt

Vi feirer heldigvis ikke jul: vi fikk brannkopper og 2xvannkopper på lille julaften![:D]

ORIGINAL: ©Smartass

Vi feirer heldigvis ikke jul: vi fikk brannkopper og 2xvannkopper på lille julaften![:D]

Fysj[&:]
Det er litt voldsomt på en gang[:)]

JAAA.... her hos oss har det vært ekstremt mye i forhold til det pleier.

Asså, det var ikke forsøk på å by over.[8D] Mer det at det var flaks vi ikke feirer jul[:D]
Kjipt for dere å få ødelagt akkurat den tiden[X(]

Asså, det var ikke forsøk på å by over.[8D] Mer det at det var flaks vi ikke feirer jul[:D]
Kjipt for dere å få ødelagt akkurat den tiden[X(]

Tok det ikke sånn[:D]
Klart det er kjedelig å få høytider ødelagt av sykdom, uansett hva man feirer.
Men jeg er jammen glad vi ikke fikk vannkopper oppi all galskapen. Der i mot, så ønsker jeg meg litt vannkopper etter vinterferien, slik at at det går ann å få et pusterom her. Da må jeg jo være hjemme[:)][8D]

Neida, vi har hatt en kveld med feber på lillesøster, og en dag med feber på storebror [:D]
Begge to var i romjula [:D][:D] 

Har gått klar av omgangsyken som gikk overalt rundt oss, og influensa.. bare jeg som er
litt sløv med tranpillene, så jeg har snufsa litt siste uka[:-]

ORIGINAL: nussnøff

JAAA.... her hos oss har det vært ekstremt mye i forhold til det pleier.

her også !

Jeg har aldri vært så mye syk hele mitt liv som jeg har vært denne vinteren. Så er ikke umulig det? ?

vet det er ekstremt mye på barneavdeligen på sykehuset her, hvertfall!!
de måtte nesten legge unger på gangen da vi var der forgje uke, og vi ble tilslutt flyttet på pasienthotellet siden tirill ikke var smittsom...

Ja vi har hatt veldig mye sykdom siden nyttår [:'(] Og vi er nesten aldri syke ellers. Masse forkjølelse og feber på jentene

vi hadde kun et døgn med omgangsyken hver uka før jul. ellers kun en liten halsinfeksjon på guttungen. ellers helt friske..
Bank i bordet..
men jeg synes alle rund oss er syke..hehe

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Her hos oss er det i alle fall det!..

Ja, det vil jeg si at det er! Er sykdom overalt hele tiden!! alltid noen som er syke [&:]

Min teori er at vi var så flinke med antibac og forholdsregler i fjor, så har vi glemt oss av i år og er mye mer mottakelige for sykdom........Min teori........

Back
Topp