Er det trynefaktor på bv?

cleo_84

Gift med forumet
Er bare inspirert av tidligere tråder rundt omkring. Hva mener du? Er det trynefaktor på babyverden? Tenker da både på underforum og generell.

Jeg personlig mener at det var mer av det før enn det det er nå, men så er jo ikke jeg overalt heller da [:D]

ORIGINAL: lykkepillen

ja, det er det! Utvilsomt!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg legger da ikke merke til det.
Og når jeg svarer på tråder så ser jeg ikke på nick, men hva tråden handler om.

Samme her...
Gjør absolutt ikke noen forskjell for meg hvem det er jeg svarer..

Syns også det var mer av det før. Men legger fortsatt merke til det

Ja det er det.. og desverre mye blant moderatorene..

ORIGINAL: lykkepillen

ja, det er det! Utvilsomt!

Syns ikke det. Ble godt mottat her jeg hvertfall. Føler ikke noen er mer eller mindre poppis

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg legger da ikke merke til det.
Og når jeg svarer på tråder så ser jeg ikke på nick, men hva tråden handler om.

Samme her...
Gjør absolutt ikke noen forskjell for meg hvem det er jeg svarer..

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Syns også det var mer av det før. Men legger fortsatt merke til det

Nope, ikke lagt merke til. Mange klager fordi de ikke får svar i trådene sine, det kan ha ulike årsaker:

-elendig overskrift
-vanskelig å lese innlegget
-ingen som har svaret
-masing/kjefting
osv..

Fordi man ikke får svar så er det ikke dermed sagt at ingen liker en liksom... Mange av de såkalte "populære" brukerene har også tråder som forsvinner raskt og ingen svarer på.

ORIGINAL: Labambie

Nope, ikke lagt merke til. Mange klager fordi de ikke får svar i trådene sine, det kan ha ulike årsaker:

-elendig overskrift
-ingen som har svaret
-masing/kjefting
osv..

Fordi man ikke får svar så er det ikke dermed sagt at ingen liker en liksom... Mange av de såkalte "populære" brukerene har også tråder som forsvinner raskt og ingen svarer på.

Nettopp..utrolig mange som faktisk tenner i bånn og klikker når de ikke får svar,og trekker med engang ut trynefaktor kortet..
Er da ikke folk sin feil at de ikke kan svare,eller at det ikke er interessant nok..
Er det SÅ viktig så får vel personen svar hos noen som virkelig kan sakene sine da,profesjonelle feks..

Jeg svarer på innlegg og ikke på nick. Men er jo noen her inne som jeg kjenner godt utenfor som jeg nok svarer oftere enn andre, men dette gjelder kanskje to stk. [:D]

Likevel synes jeg nok det er litt trynefaktor her ja.

ORIGINAL: Labambie

-elendig overskrift
-ingen som har svaret
-masing/kjefting
osv..

Vil du seriøst si at du aldri har lagt merke til at enkelte får mer svar enn andre på helt like tema og også overskrifter?

ORIGINAL: Cruella DeVil

ORIGINAL: Qualitas

Ja det er det.. og desverre mye blant moderatorene..

Jøss det var da litt av en påstand[8|]

Har du noe å underbygge det med[8|][8|][8|][8|][8|]

Ja det er trynefaktor på bv, det har det alltid vært.

hehe ja.. men det betyr ikke at jeg gidder å fortelle alle historiene her fordet.. er du moderator eller siden du reagerer slik?

Det er festelig å se på svarene her inne.
De som ikke legger merke til at det er trynefaktor er også de "populære" her inne ;)

Aner ikke. Har hatt mange tråder uten svar, noen helt få med mange svar og jeg legger hverken merke til hvem jeg svarer eller hvem som får mange svar. Det går også litt på produksjonsraten av tråder (hvis jeg lager ti tråder å en dag og en annen lager en per uke, så er det naturlig at jeg får litt flere svar), samt at det går litt på hvor mye tid man tilbringer her (det er naturlig at de som er mest på et sted er dem som føler seg mest hjemme der). Det er ikke mer trynefaktor på BV enn i hvilken som helst annen sosial samling tror jeg.

ORIGINAL: Fragle1

De som ikke legger merke til at det er trynefaktor er også de "populære" her inne ;)

Du ser det du også ja[8D]

ORIGINAL: forvirretmor

Så det er deres feil da eller..?[:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: forvirretmor

Så det er deres feil da eller..?[:)]

Har noen sagt noe om det?[:)]

Back
Topp