Er det tilfeldig

zarafina

Elsker forumet
Nå som vi ar gått å lengtet etter barn en god stund føles det somm alle rundtt oss blir gravide.
Søster fikk en gutt for 8 mnd siden og er gravid igjen, to veninner har termin nå.
Svigerinna mi er gravid, to andre vennepar av oss er gravide, en med termin i februar og en i Mai.
Og bestevennina mi har akkurat født. Bir jo deppa av mindre, selvom man viser at man er glad, og
man er jo det, men allikevel så er det litt trist[&o] 
føler dere også at "alle" andre får barn?
Håper det er vår tur nå, og alle andre dere som sliter[:)]

Krysser hele kroppen!!!

mhm alle andre blir gravide i hutt å gevær, har faktisk ingen veninner som ikke er gravid eller ikke har barn...kunne ikke vi fått noen av di hormonene av de jentene som nesten bare ser på en k.k blir gravide...vil ha litt av deres hormoner..har 2 veninner som blir såååå lett gravide..snart må da flaksen snu seg for oss her inne...

Jepp, kjenner meg godt igjen.[:-] Vi er nesten de eneste uten barn, vi prøver på første, og andre venner har alt fått nr 3[&:] Så kjipt, men håper at det snart er vår tur[:D]

Ja kjenner godt igjen den følelsen der[:'(] Det hanger nok sammen med at vi lengter så fælt, da legger vi jo selvfølgelig merke til alle de som har det vi ikke har[:(] Så er vi vel inne i en alder der det er vanlig å få barn[:)][:)][:)] Så sender deg masse trøsteklemmer og håper på at dere og snart får oppleve det "alle andre" har[:)][:)][:)]

ALLE er gravide. Føler jeg ser gravide overalt nå....

Snart blir det oss, jenter![:)]

helt likt her også[&:][&:][&:]svigerinne som er gravid, 2 venniner som skal ha nå og 2 som nettopp har fått.er ikke så greit når en sliter selv,har problemer med og glede meg på deres vegne. så jeg føler meg kjempe stygg som tenker slik.

tror de fleste her inne føler det slik, at alle andre rundt blir gravide, bare ikke jeg. Men en gang blir det vår tur. Vi får holde fast ved det.

Back
Topp