Er det tidlig???

Idalotte

Glad i forumet
Casper har fått flere ord nå som f.eks: takk takk, se, der, titte er ikke det tidlig. Tror han går snart og for han løper rund bordet, og bruker alt som finnes som gå stol. står til og med alene nå. Jeg synes dette er tidlig vil jo at han skal være baby en stund til.....

Det var tidlig å ha så mange ord syns jeg ja [:D] Så flink! [:D] Har sett det er en del som går nå, men det er jo tidlig det også [:D]

3-åringen min hadde mange ord da hun var 9mnd, men hun var veldig treg med det fysiske. Krabbet aldri og begynte å gå først da hun var 13mnd. Har fått litt inntrykket av at de som er tidlig ute med å være aktive fysisk, gjerne bruker lenger tid før språket kommer og motsatt. Men det kan godt hende det bare har vært tilfeldig i vennegjengen her [:D]
Så synes minien din er tidlig ute ja - flink [:D]
Vesla her babler fortsatt utforståelig, og åler seg fremover, ser ut til å krabbe snart. Men å gå er nok langt unna her enda....

Hmm ja kanskje det :D Tror ikke det er så lenge til han går. Synes det har gått litt fort. de blir så fort store.....

Jo, d var kanskje tidlig, så flink han er!!![;)] Når vi var i syden når eldstejenta var 10-11 mnd, så ho "hei" til alle, og sa mange småord. Sofie sier mamma, dadda(pappa), å bø, og myyyye babling!!!! Ho kommer også til å gå før ho fyller 1 tror jeg, så d er en spennans tid vi går i møte...de er ikke babyer lengre[:)]

Back
Topp